اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان:

در مقابله با تهاجم فرهنگی طلاب باید پیش قدم باشند / جامعه نیاز به روشنگری طلاب دارد

در مقابله با تهاجم فرهنگی طلاب باید پیش قدم باشند / جامعه نیاز به روشنگری طلاب دارد
مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان گفت: طلاب و روحانیون ما باید در میادین سخت پا به میدان گذاشته و در مقابله با تهاجم فرهنگی پیش قدم باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین علی رضازاده در گفتگو با این پایگاه تحلیلی خبری اظهار کرد: این انقلاب اسلامی به برکت خون شهداء و بسیجیان حاضر در صحنه و دلسوخته این نظام در میدانهای سخت به میدان آمده اند و توانستند بر دشمنان پیروز شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان,

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) تصریح کرد: طلاب علوم دینی ما همچون گذشته با فداکاری و دفاع در صحنه های مختلف در جنگ های نرم و حتی سخت آمادگی این را داشته باشند تا در مقابل دشمنان این نظام ایستادگی و در مواقع لزوم اقدام کنند.

,

رضا زاده رمز پیروزی را رهنمود های رهبری دانست و تاکید کرد: امروزه شاهد هستیم که دشمن این نظام بدترین حربه ها را بر علیه ما برنامه ریزی می کنند و هیچ گاه دست از کار خود بر نمی دارند.

,

وی ادامه داد: آمادگی طلاب و روحانیون ما در صحنه های مختلف می تواند برای تقویت این انقلاب و فعالیت در جنگ نرم مثمر ثمر باشد. خالی بودن میدانها از طلاب و روحانیون می تواند مکان امنی برای فعالیت بیگانگان باشد.

,

کارشناس مسائل مذهبی عنوان کرد: روشنگری و بیان دین الهی از ضروریات فعالیت طلاب است، در کنار آن هم باید به نسبت به این انقلاب اهمیت ویژه ای قائل شوند و در این کار بیش از پیش تلاش کنند تا در پیچ خم تند این انقلاب سر بلند بیرون بیاییم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه