اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی شهرستان مشگین‌شهر:

پایه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی، تقویت تولیدات داخلی است/ اقتصاد ایران باید به توان و ظرفیت داخلی تکیه کند

پایه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی، تقویت تولیدات داخلی است/ اقتصاد ایران باید به توان و ظرفیت داخلی تکیه کند
مسئول بسیج سازندگی شهرستان مشگین‌شهر گفت: اقتصاد ایران باید به توان و ظرفیت داخلی تکیه کند و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پیگیری و تحقق پیدا کند چرا که اگر بر روی این مسئله سرمایه‌گذاری شود بسیاری از مشکلات کشور رفع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی امروز با حضور فعالان اقتصاد مقاومتی و مسئولین شهرستان مشگین شهر در مسجد امام محمد باقر(ع) برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

در این همایش سرهنگ پاسدار یوسف محمدیان مسئول بسیج سازندگی شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه اقتصاد از جمله مشکلات کشور است، گفت: مقام معظم رهبری سال‌هاست که بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارد و اقتصاد مقاومتی را یکی از راه‌حل‌های رفع مشکلات کشور معرفی کرده است لذا پایه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی، تقویت تولیدات داخلی است که باید بر روی آن سرمایه‌گذاری کرد.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی شهرستان مشگین‌شهر آماده کمک به اقتصاد مقاومتی است لذا انتظار می‌رود مسئولان دولتی در جهت تحقق بیانات رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی را یاری کنند.

,

 

,

محمدیان گفت: اقتصاد ایران باید به ستون توان و ظرفیت داخلی تکیه کند و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پیگیری و تحقق پیدا کند چرا که اگر بر روی این مسئله سرمایه‌گذاری شود بحث بیکاری و اقتصاد به مرور زمان حل شده و کار و کارگر ارزش پیدا می‌کند و معضل بیکاری به تدریج در جامعه کم شده و در نهایت از بین می رود.

,

 

,

وی تاکید کرد: اساس کار مسئله تولید است لذا اگر همه دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فرمایش و تدابیر مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی عمل کنند تمام مشکلات و معضلات اقتصادی و اجتماعی حل می شود و دشمن نیز هیچ راهی برای نفوذ به کشور پیدا نمی‌کند.

,

 

,

مسئول بسیج سازندگی مشگین‌شهر گفت: در هشت سال دفاع مقدس همه آحاد جامعه پیشقدم شده و احساس مسئولیت کردند و جنگ را به نحو احسن مدیریت کردند اکنون که تحریم اقتصادی آخرین هربه دشمن است اگر همه احساس مسئولیت کنند و قدم به صحنه بگذارند دشمن پشیمان می‌شود و دست از توطئه های خود برمی دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه