اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

آدرس غلط برای تغییر وضع موجود

آدرس غلط برای تغییر وضع موجود
کاشناس سیاسی گفت:مهم‌ترین مطالبه حقه مردم، تغییر وضع موجود است. در این میان برخی افراد و جریان‌هایی که خود مسئول پدید آمدن وضع موجود بوده و هستند؛ در حال دادن آدرس غلط، برای این تغییر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد حسین زاده کارشناس سیاسی صبح امروز در گفت وگو با سرایان بیدار گفت :پروژه آدرس غلطِ تغییر وضع موجود، با طرح موضوع رفراندوم از سوی رئیس جمهور و حمایت فتنه‌گران از آن کلید خورد و در ادامه، شاهد انتشار نامه احمدی نژاد برای انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری، مجلس و تغییر رئیس قوه قضائیه هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار,

وی افزود:از این آدرس‌های غلط، یک مخرج مشترک بدست می‌آید و آن، تولید ناامنی و بی ثباتی در کشور است. در این ارتباط، نوع مواجهه مردم با آشوب‌های دی ماه نشان داد که علیرغم گله مندی مردم خواهان حفظ آرامش و تغییر صحیح و موثر وضع موجود در چارچوب انقلاب و جمهوری اسلامی هستند.

,

این کارشناس سیاسی اظهارکرد:با آدرس‌های غلط، حکمت عالیه امام که فرمودند؛ پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، بیش از پیش فهم می‌شود.

,

حسین زاده گفت: برای تغییر باید به منظومه‌ای که رهبر انقلاب در چند سخنرانی اخیر خود در حال تدوین آن هستند؛ توجه ویژه داشت. آدرس صحیح و کارآمد تغییر، همین منظومه در حال تدوین است. در منظومه مورد نظر رهبر انقلاب، مردم به ویژه نسل سوم، پیشران تغییر هستند و می‌بایست با به صحنه آمدن آنان و مطالبه تغییر وضع موجود، مبارزه با فساد، تبعیض و...را عمومی کرد و تغییر را در چارچوب انقلاب و جمهوری اسلامی پیاده سازی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه