اخبار داغ

کارشناس مسائل مذهبی مطرح کرد؛

فعالیت فرقه های دینی در تنگناهای اقتصادی/سیاست های غلط برخی از مدیران زمینه ساز حوادث می شود

فعالیت فرقه های دینی در تنگناهای اقتصادی/سیاست های غلط برخی از مدیران زمینه ساز حوادث می شود
کارشناس مسائل مذهبی فرقه های دینی را نشات گرفته از تفرقه دشمنان دانست و گفت: هنگامی که مشکلات معیشتی و اقتصادی در جامعه زیاد می شود این فرقه ها فعالیت های گسترده ای را انجام می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید محمد علی عدنانی در گفتگو با کلار ضمن اشاره به اغتشاشات اخیر دراویش در خیابان پاسداران تهران، گفت: برای غربی ها این موضوع به اثبات رسیده که سالانه و روزانه افراد زیادی به دین اسلام گرایش پیدا می کنند از همین رو برای مبارزه با اسلام شروع به فرقه سازی کردند.

عدنانی با اشاره به این که جامعه شناسان و اندیشمندان غربی به این نتیجه رسیده اند که آینده از آن اسلام است، گفت: غربی ها می دانند مقابله مستقیم و جنگ سرد علیه اسلام نتیجه ای به دنبال ندارد.

حجت الاسلام عدنانی ضمن بیان این که در زمان استعمار انگلیس نتیجه گرفته شد که فرقه سازی را بین مسلمانان فعال کنند، گفت: انگلیس با همکاری اسرائیل و آمریکا فرقه هایی را در دین اسلام ایجاد کرد.

فعالیت فرقه های دینی در تنگناهای اقتصادی

وی ثروت اندوزی، مسائل جنسی و امور سیاسی را از اهداف تشکیل فرقه های دینی عنوان کرد و گفت: این فرقه ها به نام دین وارد می شوند اما کار سیاسی انجام می دهند؛ مانند دراویش که به عنوان فرقه عرفانی و مذهبی در تنگناها و حوادث مختلف از ظرفیت آنها در جهت خدمت به استکبار استفاده می شود.

این فعال مذهبی ضمن بیان این که فرقه های مذهبی با رنگ دین کار سیاسی انجام می دهند، تصریح کرد: هنگامی که مسائل معیشتی و اقتصادی در جامعه زیاد می شود این فرقه ها فعالیت های گسترده ای را انجام می دهند.

فرقه های دینی نشات گرفته از تفرقه دشمنان است

وی، اهداف فرقه های دینی را دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب عنوان کرد و گفت: فرقه هایی که در این کشور با امنیت زندگی می کنند در تنگناها و گرفتاری ها عامل ضد وحدت و مجری اغتشاش می شوند.

حجت الاسلام عدنانی اضافه کرد: در هیچ جای دنیا و حتی کشورهایی که خود را مهد آزادی می دانند پلیس بدون سلاح وارد میدان نمی شود اما در غائله تهران دراویش با سوء استفاده از رافت و عطوفت حکومت اسلامی امنیت مردم را بر هم زدند.

سیاست های غلط برخی مدیران زمینه ساز حوادث می شود

این کارشناس مسائل مذهبی به افراط و تفریط در فرقه دراویش اشاره کرد و گفت: تمام این فرقه ها نشات گرفته از تفرقه دشمنان است و هیچ مبنایی در روایت و آیات ندارند.

وی با اشاره به این که گاهی سیاست های غلط برخی از مدیران زمینه ساز چنین حوادثی می شود، گفت: دشمنان انقلاب تمام تلاش خود را برای کشته سازی و اغتشاشات در ایران به کار بسته اند؛ مسئولین باید با هوشیاری این اقدامات را در نطفه خفه کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار , کلار , کلار ,
,
,
,
,
,
, فعالیت فرقه های دینی در تنگناهای اقتصادی, فعالیت فرقه های دینی در تنگناهای اقتصادی,
,
,
,
,
,
, فرقه های دینی نشات گرفته از تفرقه دشمنان است, فرقه های دینی نشات گرفته از تفرقه دشمنان است,
,
,
,
,
,
, سیاست های غلط برخی مدیران زمینه ساز حوادث می شود, سیاست های غلط برخی مدیران زمینه ساز حوادث می شود,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه