اخبار داغ

تجلیل از یک عمر خادمی قرآن در اردل +تصویر

تجلیل از یک عمر خادمی قرآن در اردل +تصویر
مراسم تجلیل از خادمان و پیرغلامان قرآنی شهرستان اردل با حضور مسئولین و مردم برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هفت چشمه، قاسم همتی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل در آیین تجلیل  پیرغلامان قرآنی شهرستان اردل که در مسجد حضرت ابالفضل(ع) شهر اردل با حضور مسئولین و مردم برگزار شد گفت: امروز در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به برکت این انقلاب ، طبقات مردم با قرآن ، آشنا شده و انس می‏گیرند و از معارف قرآن استفاده می کنند.

همتی افزود: اسلام را آنچنان که فهم صحیح انسانی و در متون اصیل اسلامی هست ، باید فهمید و در این زمینه می توان از هدایت قرآنی بهره برد.

وی با اشاره به این که عمل به آموزه ها و معارف قرآن کریم گره گشای بسیاری از معضلات فردی و اجتماعی مسلمانان است ، بیان کرد: باید با قرآن عجین شویم چرا که مفاهیم قرآنی ، مفاهیمی برای زندگی است و تلاش ما باید این باشد که قرآن در زندگی تجسم پیدا کند.

همتی اضافه کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل همچون سال های گذشته همزمان با ایام فاطمیه مراسم معنوی ختم قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان برجسته استان در شهرستان اردل برگزار کرد.

این مراسم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و پایگاه مقاومت بسیج شهدا شهرستان برگزار شد و از 30 خادم و پیرغلام قرآنی شهرستان اردل با اعطای  لوح سپاس و هدایایی  تجلیل شد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


,
, ,
, ,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه