اخبار داغ

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی :

فضای مجازی باید برای ترویج نماز به کار گرفته شود/ دشمنان انحراف افکار جوانان را نشانه گرفته‌ است

فضای مجازی باید برای ترویج نماز به کار گرفته شود/ دشمنان انحراف افکار جوانان را نشانه گرفته‌ است
سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: فضای مجازی باید برای ترویج نماز به کار گرفته شود چرا که دشمنان برای انحراف جوانان هزینه های بسیار زیادی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از تفتان ما، علی محمدی در نشست با جمعی از علماء و روحانیون شهرستان خاش، اظهار کرد: مسائل فرهنگی همانند هوایی است که ما استنشاق میکنیم و اگر این هوا آلوده باشد ما را مریض خواهد کرد.

وی تصریح کرد: اگر بشریت امروز براساس فرهنگ اسلامی عمل کند و انسان ها طبق این فرهنگ زندگی خودشان را شکل دهند، بدون شک مشکلاتی که ما امروز در زندگی خود داریم نمی داشتیم.

محمدی با بیان اینکه یکی از آسیب های جدی در حوزه فرهنگی و مذهبی پیدایش و گسترش خرافات است، گفت: از جمله محورهای کلیدی سازمان تبلیغات اسلامی مبارزه با خرافات،شناخت آن و علل گرایش خرافات محسوب می شود.

وی با بیان اینکه فعالیتهای فرهنگی خوبی در شهرستان خاش انجام شده است، افزود: با تدبیر مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم، ایران امن ترین کشور جهان است در حالی که دردیگر کشورهای اسلامی، مسلمانان حتی برای رفتن به مسجد نیز ترس و هراس دارند.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: روحانیون مستقر باید همانند ادارات تبلیغات اسلامی و به مثابه قرارگاه فرهنگی کار کنند یعنی اینکه به مسائل فرهنگی ورود کرده و این مسائل را مدیریت کنند.

وی اذعان کرد: امروز فعالیتهایی در فضای مجازی انجام می شود که جذب جوانان به سوی مسجد، بسیار مشکل است و لذا جذب این جوانان به سمت فعالیتهای مذهبی هنری باید توسط روحانیون مستقر در مساجد انجام شود.

ضرورت استفاده روحانیون مقیم شهرستان خاش

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تفتان ما, تفتان ما, تفتان ما, ،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ضرورت استفاده روحانیون مقیم شهرستان خاش,


امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش نیز در ادامه، اظهار کرد: در ایام تبلیغی از روحانیون مقیم و غیرمقیم استفاده می شود گه این مسئله هزینه دارد و لذا باید از روحانیون تبلیغی مقیم شهر خاش حمایت شود.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان گفت: اختلاف و تفرقه جزء  گرفتار شدن به خفت و خواری در دنیا و عذاب در آخرت نتیجه ای در بر ندارد و اهل علم بدانند که این مسئله از اهمیت ویژه ای برخور دارست که هرگز نباید خدشه دار شود.
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه