اخبار داغ

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در کرج:

نقش سمن ها در توسعه فرهنگی ورزش کشور غیر قابل انکار است/ فعالیت 18 هزار و 500 باشگاه ورزشی در کشور

نقش سمن ها در توسعه فرهنگی ورزش کشور غیر قابل انکار است/ فعالیت 18 هزار و 500 باشگاه ورزشی در کشور
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از شاخصه های مهم توسعه یافتگی کشورها در عرصه ورزش وضعیت مدال ‌آوری پایدار کشورها است لذا باید از ظرفیت سازمان‌ های مردم ‌نهاد در حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ‌ای استفاده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک; معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان صبح امروز(شنبه) در گردهمایی فرهنگی – آموزشی سازمان های مردم نهاد کشور که در اردوگاه ایثار کردان کرج برگزار شد با اشاره به اینکه باشگاه های ورزشی بستر ورزش را فراهم می کنند به فعالیت 18 هزار و 500 باشگاه در کشور اشاره کرد و گفت: سرمایه‌ گذاری در بخش ورزش های قهرمانی باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر یک;,

محمدرضاداورزنی با اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن 2 میلیون و 400 هزار نفر در باشگاه های ورزشی کشور افزود: آنچه در رقابت های جهانی اهمیت ویژه ای دارد تامین نشاط عمومی و هویت ملی ایران نشات گرفته از کسب مدال توسط ورزشکاران است.

,

وی با اشاره به اینکه توسعه ورزش کشور در گرو توجه به سازمان های مردم نهاد است اظهار داشت: امروز یکی از شاخصه های مهم توسعه یافتگی کشورها در عرصه ورزش وضعیت مدال ‌آوری پایدار کشورها است لذا باید از ظرفیت سازمان‌ های مردم ‌نهاد در حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ‌ای استفاده کرد.

,

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در خاتمه با اشاره به اینکه نقش سمن ‌ها در توسعه فرهنگی ورزش غیرقابل ‌انکار است تصریح کرد: با توجه به اینکه موفقیت در ورزش قهرمانی نیاز به برنامه ریزی دارد سمن های فعال در استان ها می توانند به حوزه ورزش های قهرمانی کمک کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه