اخبار داغ

داستان دنباله دار پارک دوبل خودروها در خیابان اشرفی ایلام/معضلی که حل شدنی نیست + تصاویر

داستان دنباله دار پارک دوبل خودروها در خیابان اشرفی ایلام/معضلی که حل شدنی نیست + تصاویر
بنگاه ها به دلیل عدم ساماندهی از سوی مسئولان و ادارات ذیربط گاهی برای شهروندان مشکلاتی را بوجود می آورند و گویا قرار نیست این مشکل به زودی برطرف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار ؛  رفت  و آمد و تردد در معابر ردرون شهری همواره به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردمی و بوویژه رانندگان مطرح می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

ترافیک روان، کاهش تصادفات، عریض بودن معابر، سخت گیری در رعایت قانون ، جریمه و مقابله با قانون شکنان و متخلفین رانندگی، نظم در آمد و شد وسایل نقلیه ، آمورش و ... از عواملی مهم در جلب رضایت عموم شهروندان در هنگام رانندگی است.

,

در ایلام اما موضوع کمی متفاوت است و با گشت و گذاری در سطح شهر ایلام با حجم بالایی از قانون شکنی و نقض حقوق شهروندی موجه می شویم که علیرغم گوشزد های فراوان شاهد بی توجهی مسئولان یربط در برخورد با این موارد هستیم.

,

نمونه ای از این بی توجهی ها را می توان در خیابان اشرفی اصفهانی از تقاطع چهارراه رسالت تا چهار راه مقاومت مشاهده کرد که به عنوان یکی از خیابان های اصلی و پرتردد شهر ایلام شناخته می شود.

,

جایی که علیرغم وجود حجم بالایی از ترافیک شهر ایلام شاهد برخی قانون شکنی ها در آن هستیم.

,

خیابان اشرفی اصفهانی ایلام به عنوان اصلی ترین مکان برای خرید و فروش انواع ماشین آلات سبک و سنگین در شهر ایلام می باشد که در آن همه روزه انواع خودروهای سبک و سنگین داد و ستد می شود.

,

اما این بنگاه ها به دلیل عدم ساماندهی از سوی مسئولان و ادارات ذیربط گاهی برای شهروندان مشکلاتی را بوجود می آورند.

,

دراین خیابان همواره شاهد پارک خودرو ها بصورت غیر اصولی بوده و معمولا در این خیابان پارک کردن بصورت دوبلو حتی سوبل یه عنوان امری رایج تلقی می شود.

,

علیرغم اینکه حجم بالایی از خودروهای شهر ایلام خیابان اشرفی اصفهانی را برای تردد انتخاب میکنند اما این دارای عرض کم نسبت به حجم خودروست و این خود به معضلی برای مردم تبدیل شده است.

,

توجه به مبلمان شهری نیز همواره یکی از مهمترین المان های مسولان بوده که وضعیت خیابان اشرفی ایلام بصورت واضح با آن در تضاد است.

,

 

,

, ,

 

,

پارک کردن خودرو ها در پیاده رو تناقض با حق شهروندی دارد

,

فتح الهی یکی از شهروندان خیابان اشرفی در گفتگو با خبرنگاراجتماعی ایلام بیدار از وضعیت این خیابان ابراز گلایه کرد و گفت: یکی از مهمترین مطالبات مردم محله ساماندهی وضعیت بنگاه های خرید و فروش خودروست.

,

وی اظهار کرد: رفت و آمد برای خودروهای شخصی افراد محله و پیدا کردن جای پارک گاها به معضلی برای ساکنین محله تبدیل می شود.

,

این شهروند ایلامی پارک کردن خودروها بصورت دویل را از دیگر مشکلات این خیابان عنوان و افزود: اینکه خودروها به صورت دوبل و گاهی سوبل پارک می کنند در تناقض با قانون است و حق شهروندی را از سایر رانندگان شهر و بویژه ساکنین  نیز ضایع می کند.

,

فتح الهی پارک کردن خودروها در پیاده رو را از دیگرمعضل خیابان اشاره و ادامه داد: تردد عابرین نیز به دلیل پارک کردن خودروها در پیاده رو ها با مشکل مواجه شده است.

,

 

,

, ,

 

,

مناقصه طرح ساماندهی بنگاه معاملاتی بزودی برگزار می شود

,

 

,

محمد سلطانی"، مسئول روابط عمومی شهرداری ایلام در گفتگو با ایلام بیدار گفت: طرح ساماندهی بنگاه های خیابان اشرفی ایلام در دستور کار شهرداری ایلام قرار دارد.

,

وی اظهار کرد: در این راستا محله بانگنجاب شهر ایلام به عنوان مکانی مناسب برای استقرار بنگاه معاملاتی در نظر گفته شده است.

,

سلطانی افزود: این طرح در مرحله مناقصه برای تحویل به پیمانکار قرار دارد و در صورت فراهم شدن شرایط مناققصه برگزار و عملیات اجرایی طرح آغاز خواهد شد

,

 

,

امید است راهنمایی و رانندگی ایلام نیز با ایراد جرائم و برخورد قانونی در صدد اجرای قانون در این خیابان برآمده و از پارک کردن خودرو در پیاده رو وهمچنین تسهیل در تردد اقدام کنند..

,

تصاویر بیشتر برای مطلب:

,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه