اخبار داغ

معاون فرماندار خدابنده:

خیران مدرسه ساز فرهنگ یک جامعه را می سازند/ جشنواره خیرین مدرسه ساز در خدابنده برگزار شد+تصاویر

خیران مدرسه ساز فرهنگ یک جامعه را می سازند/ جشنواره خیرین مدرسه ساز در خدابنده برگزار شد+تصاویر
معاون فرماندار خدابنده در یازدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این شهرستان گفت: خیران مدرسه ساز فرهنگ یک جامعه را می سازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم اشراق،امروز یازدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان خدابنده با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار،خمسه معاون فرماندار شهرستان خدابنده و خیرین و مدعوین حاضر در فرهنگسرای اشراق شهر قیدار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم اشراق,

خمسه معاون فرماندار خدابنده در این مراسم اظهار کرد: این اقدام ارزشمند باقیات الصالحات ارزشمندی را برای خیران به دنبال دارد و باید گفت خیران مدرسه ساز فرهنگ یک جامعه را می سازند.

,

وی افزود: خیران می توانند با رفع مشکلات مادی آموزش و پرورش به عنوان عمده مشکلات این نهاد، در تأمین تجهیزات و امکانات یاری گر آموزش و پرورش باشند تا مسئولان این نهاد نیز با خیال راحت در تربیت دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند تلاش کنند.

,

, ,

معاون فرماندار خدابنده ادامه داد: آموزش و پرورش با توجه به کمبود اعتبارات ملی، استانی، درآمد های اختصاصی و سرانه های دانش آموزی توجه خاصی به جامعه خیران دارد.

,

خمسه تصریح کرد: باید فرهنگ کار خیر در آموزش و پرورش را در کل کشور نهادینه کنیم تا بتوانیم در عرصه های علمی و آموزشی قدم های بزرگی را برداریم.

,

وی خاطر نشان کرد: جامعه ای می تواند روز به روز پیشرفت پیدا کند که به آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت توجه ویژه داشته باشد و اقدامات خیران در این زمینه بسیار ارزشمند خواهند بود.

,

, ,

 علی اسدی مدیر آموزش و پرورش خدابنده نیز در این مراسم با بیان این که اجرای این گونه کارها ذخیره آخرت برای باقیات صاحات است، گفت: البته در این دنیا هم لذت بخش است وقتی که خنده بچه هایی را می بینند که صاحب کلاس و مدرسه جدید می شوند.

,

وی با بیان این که خیران مدرسه ساز، از جایگاه ویژه‌ ای در جامعه برخوردارند، افزود: خیران مدرسه ساز انسان‌ هایی هستند که عاشقانه برای توسعه زیر ساخت‌ های آموزشی تلاش می‌ کنند.

,

مدیر آموزش و پرورش خدابنده تصریح کرد: خیران مدرسه ساز همواره با اقدامات ارزشمند خود، زمینه ساز کارهایی شده‌ اند که برای همیشه جاودانه می‌ ماند.

, مدیر آموزش و پرورش خدابنده تصریح کرد: خیران مدرسه ساز همواره با اقدامات ارزشمند خود، زمینه ساز کارهایی شده‌ اند که برای همیشه جاودانه می‌ ماند.,

شایان ذکر است که در پایان این مراسم شیخی مبلغ 400 میلیون تومان برای احداث مدرسه در نوربهار اهداء کرد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه