اخبار داغ

۹ اسفندماه؛

یادواره شهدای دانشجو و طلبه شهرستان دلیجان برگزار می‌شود

یادواره شهدای دانشجو و طلبه شهرستان دلیجان برگزار می‌شود
دبیر یادواره شهدای دانشجو شهرستان دلیجان گفت: بیست و یکمین یادواره شهدای حوزه، دانشگاه و ۵ شهید گمنام مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق ۹اسفندماه برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی شریفی، دبیر یادواره شهدای دانشجو شهرستان دلیجان در گفتگو با پیام دلیجان؛ گفت: بیست و یکمین یادواره شهدای حوزه، دانشگاه و ۵ شهید گمنام مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق ۹ اسفند در تالار علامه نراقی دانشگاه آزاد اسلامی نراق برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

 شریفی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر شدن این یادواره انجام شده است، گفت: برنامه‌های امسال یادواره در یک دوره ۴ ماهه به همت دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان در حال شکل گیری و برگزاری است.

,

وی اضافه کرد: مراسم قرائت زیارت عاشورا و کرسی آزاداندیشی از برنامه های جانبی این یادواره خواهد بود.

,

دبیر یادواره شهدای دانشجو شهرستان دلیجان گفت: قبل از برگزاری یادواره شهدا برنامه ها و مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی متعددی در بین دانشجویان شهرستان برگزاری شده است و هدف این است که امسال یادواره شهدای دانشجو و طلبه همزمان با هم برگزار شود. 

,

شریفی با تاکید بر لزوم شناسایی سیره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان بیان کرد: سربلندی و اقتدار میهن ایران اسلامی، توسعه و آبادانی امروز جمهوری اسلامی و پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری مدیون جان‌فشانی و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

,

وی خاطرنشان کرد: برنامه های اردویی، سرکشی به خانواده شهدا و ایثارگران بخصوص مدافعان حرم در اولویت کاری بسیج دانشجویی ناحیه دلیجان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه