اخبار داغ

درخشش معلم چالدرانی در مسابقات کشوری در رشته طراحی

درخشش معلم چالدرانی در مسابقات کشوری در رشته طراحی
سوسن تیغ داد با ۱۰ سال سابقه تدریس در رشته طراحی و دوخت لباس و با ارائه طرح خلاقانه در طول 2 سال توانسته 7 رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دهد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای چالدران، سوسن تیغ داد معلم چالدرانی  با ۱۰ سال سابقه تدریس در رشته طراحی و دوخت لباس در هنرستان شبانه روزی کوثر شهرستان چالدران توانسته با ارائه طرح خلاقانه خود در چهارمین جشنواره تجربیات برتر ، عنوان برتر کشوری را به خود اختصاص دهد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای چالدران,

سوسن تیغ داد در گفتگو با نوای چالدران گفت :طرحی که من در این جشنواره ارائه دادم در رابطه با نحوه تدریس الگوی طراحی اندام و لباس به روش نوین بود در صورتی که تدریس این درس به روش سنتی انجام می گرفت که درک این درس برای بچه ها مشکل بود با ارائه این طرح بچه ها کاملا می توانند به صورت علمی و عملی با درس مربوطه آشنا شوند.

,

مدیر آموزش و پرورش چالدران در گفتگو با نوای چالدران گفت :مسابقات تجربیات برتر شاغل در مدارس فنی و حرفه ای و کار ودانش در ۳ مرحله منطقه ای ، استانی و کشور بر گزار می شود که این همکارمان توانسته بعد از کسب رتبه های برتر منطقه ای و استانی به مرحله کشوری معرفی شود که در این مرحله نیز موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

,

وی تصریح کرد : ایجاد انگیزه و رغبت به کارهای عملی و کار گاهی در بین دانش آموزان ، ارائه شیوه های نوین برترتدریس برای دانش آموزان و خلاقیتهای فردی از جمله عوامل موفقیت آمیز این معلم چالدرانی بود

,

این معلم برتر در طول ۲ سال توانسته ۷ رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دهد .

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه