اخبار داغ

عضو انجمن حامیان محیط زیست در سرخه:

سلامت اجتماعی در گرو محیط زیستی سالم است/ پاکسازی محیط زیست محدوده خارج شهر سرخه از زباله + تصاویر

سلامت اجتماعی در گرو محیط زیستی سالم است/ پاکسازی محیط زیست محدوده خارج شهر سرخه از زباله + تصاویر
عضو انجمن حامیان محیط زیست در سرخه با اشاره به اقداماتی از قبیل پاکسازی محیز زیست محدوده خارج شهر سرخه از زباله گفت: سلامت اجتماعی در گرو برخورداری از محیط زیستی سالم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسین حسنان بازنشسته اداره محیط زیست استان سمنان و عضو انجمن محیط زیست شهرستان سرخه در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه با تأکید بر اهمیت حفظ و نگهداری محیط زیست، اظهار کرد: انجمنی با نام حامیان و دوستاران محیط زیست در حدود یک سال گذشته در سرخه با هفت نفر عضو هیئت مدیره و 180 نفر عضو راه اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه ,

وی بیان کرد: حفظ و حفاظت از محیط زیست هر موجودی حق حیات دارند نباید انسان ها جانداران را از بین ببرند.

,

این کارمند اسبق اداره محیط زیست استان سمنان گفت: یکی از اهداف و برنامه های انجمن حامیان محیط زیست در سرخه پاکسازی منطقه از زباله است که یکی از آن موارد را امروز شما در منطقه پلیس راه سرخه شاهد هستید.

,

حسنان افزود: علت انتخاب این نقطه به دلیل نزدیکی با ایام عید و عبور و  مرور مسافران از این منطقه است تا شاهد منطقه ای پاک و عاری از زباله باشند و این امر فرهنگ سازی شود.

,

زهرا فیض از دیگر اعضای هیئت مدیره انجمن حامیان محیط زیست سرخه نیز در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: کارهای مختلفی از زمان تشکیل این انجمن از جمله درختکاری، پیگیری مسائل زیست محیطی و آلودگی کارخانه جات در اطراف سرخه و همچنین پاکسازی منطقه از زباله بوده است.

,

وی افزود: فراخوان و اطلاع رسانی های گسترده ای از طرق مختلف از جمله فضای مجازی  در خصوص پاکسازی پلیس راه از زباله توسط انجمن محیط زیست انجام شد؛ اما متأسفانه استقبال کم بود؛ در حالی که انتظارها از مردم و همشهریان بیش از این بود و انتظار داشتیم مشارکت بیشتری در این امر داشته باشند.

,

فیض حمایت مسئولان از انجمن دوستداران و حامیان محیط زیست را نیز امری مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: حداقل امکانات را باید اعضای انجمن در اختیار داشته باشند برای مثال دستکش مخصوص ویژه پاکسازی محیط زیست از زباله؛ که امیدواریم مسئولان بیش از پیش توجه کنند و این انجمن را یاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه