اخبار داغ

فرمانده انتظامی خدابنده خبر داد؛

کشف بیش از ۱۵۳ هزار عدد مواد محترقه در خدابنده

کشف بیش از ۱۵۳ هزار عدد مواد محترقه در خدابنده
فرمانده انتظامی خدابنده از کشف ۱۵۳ هزار و ۹۸۴ عدد انواع مواد محترقه توسط ماموران انتظامی در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین مصطفائی فرمانده انتظامی خدابنده در گفت و گو با خبرنگار نسیم اشراق، بیان داشت: با توجه به روز‌های پایانی سال و نزدیکی چهارشنبه سوری، طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه توسط پلیس به مرحله اجرا درآمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم اشراق,

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خدابنده حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور بیجار – قیدار به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

,

فرمانده انتظامی خدابنده تصریح کرد: پس از توقف، خودرو مورد بازرسی قرار گرفت که از آن ۱۵۳ هزارو ۹۸۴ عدد مواد محترقه خارجی قاچاق کشف شد.

,

مصطفائی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، اذعان داشت: به استناد قانون مجازات اسلامی هر گونه قاچاق، خرید و فروش و … مواد منفجره و محترقه به طور غیر مجاز جرم محسوب شده مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می‌شود.

,

وی در ادامه ضمن قدردانی از همکاری و همراهی شهروندان با پلیس گفت؛ با نزدیک شدن به روز های پایانی سال افراد سودجو و فرصت طلب در صدد وارد نمودن مواد محترقه خواهند بود فلذا شهروندان فهیم و فرهیخته می توانند بمنظور پیشگیری از حوادث احتمالی ورود مواد محترقه هرگونه اخبار را در این زمینه به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

,

مصطفائی تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به مراسم چهارشنبه سوری آخر سال، درخواست ما این است که خانواده‌ها نظارت بیشتری به فعالیت فرزندان خود داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه