اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد:

دستگیری 3 نفر مظنون به قتل مرد مصالح‌فروش در اسدآباد

دستگیری 3 نفر مظنون به قتل مرد مصالح‌فروش در اسدآباد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در حادثه قتل مرد مصالح‌فروش در اسدآباد، سه نفر مظنون دستگیر شده اند، گفت: دراین حادثه براساس فیلم دوربین مداربسته مغازه در عرض یک دقیقه 10 ضربه چاقو به مقتول زده شده و به قتل رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ اسماعیل جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ با اشاره به حادثه قتل هفته گذشته در اسدآباد، اظهار کرد: در روز شنبه هفته گذشته مردی براثر ضربات چاقو در مغازه مصالح‌فروشی در حاشیه شهر اسدآباد به قتل رسیده بود که مظنونی از این حادثه دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال؛,

وی ادامه داد: به دنبال رخ دادن این حادثه کارگاه‌های پلیس و تیم‌های خبره به کارگرفته شدند و  سرنخ‌هایی را از طریق فیلم دوربین مدار بسته دریافت کردند که البته کیفیت چندان خوبی نداشت.

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد تصریح کرد: در این حادثه دو نفر با کلاه کاسکت و نقاب وارد مغازه مصالح‌فروشی می‌شوند و طبق فیلم دیده شده در طول یک دقیقه فرد مقتول را با 10 ضربه چاقو به قتل می‌رسانند.

,

وی افزود: بعداز اطلاع پلیس و فوریتهای پزشکی مقتول در حین انتقال به بیمارستان فوت کرده بود.

,

جمشیدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با سرنخ‌های بدست آمده 3 نفر مظنون این حادثه قتل از طریق همان فیلم و مدارکی که پلیس بدست اورده، دستگیر شدند و با قرار بازداشت در اختیار آگاهی هستند.

,

وی گفت: باتوجه به مدارک کشف شده و لکه‌های خونی از مظنونین به قتل، تا چند روز دیگر موضوع کشف و به قطعیت می‌رسد و اعلام خواهد شد.

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: در این حادثه دو نفر وارد مغازه مصالح فروشی شده و سه نفر مضنون دستگیر شده اند که نفر سوم هم در همان اطراف مغازه پرسه می‌زده که او نیز دستگیر شده است.

,

وی یادآور شد: به احتمال زیاد انگیزه قاتلین از این حادثه قتل به دلیل اختلافات خانوادگی و خصومت‌های شخصی بوده است.

,

جمشیدی یادآور شد: مغازه مصالح‌فروشی بدون مجوز و همراه دوربین مداربسته با کیفیت پایین بوده است.

,

وی خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت موضوع قتل را در دست بررسی قرار داده و نتیجه قطعی را هم تا چند روز دیگر به سمع و نظر مردم اسدآباد خواهد رساند.

,

فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد با تأکید بر توجه مردم به هشدارهای پلیسی گفت: انتظار می‌رود که مردم نسبت به دوربین‌های مدار بسته مغازه‌های خود اقدام کنند که در بروز حوادث ناگهانی کمک کار پلیس شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه