اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد:

استکبار جهانی از عمق نفوذ انقلاب اسلامی به هراس افتاده است

استکبار جهانی از عمق نفوذ انقلاب اسلامی به هراس افتاده است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد با اشاره به اینکه استکبار جهانی از عمق نفوذ انقلاب اسلامی به هراس افتاده است، گفت: امروز اگر یاد شهدا در بین مردم ماندگار شده به دلیل وحدت گفتمان آن ها با امام (ره) است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام سید هاشم موسوی ظهر امروز در یادواره شهدای روستای نجم آباد گناباد اظهار کرد: مقام معظم رهبری به عنوان پرچم دار حکومت علوی همان کاری را کردند که امیرالمومنین(ع) انجام دادند و هم به مبارزه عملی و هم تئوریک پرداختند. تا اسلام هست، مبارزه هم لازم است، مبارزه عملی و تئوریک را ما در وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌بینیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: امروز در نیجریه به برکت امام، شهدا و تدابیر مقام معظم رهبری بیش از بیست میلیون شیعه تربیت شده و همیشه مقام معظم رهبری صدای شیعیان مظلوم نیجریه را به جهان رسانده است.

,

 

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد گفت: عمق نفوذ فکری انقلاب اسلامی در جهان و رواج فرهنگ و اندیشه اهل بیت علیهم السلام باعث شده است که نظام استکباری جهان به هراس افتاده و با هر توطئه ای دشمنی خود را نشان می دهد.

,

 

,

حجت الاسلام موسوی با اشاره به تشییع و تدفین دو شهید گمنام در گناباد و استقبال بی نظیر مردم از این شهدا بیان کرد: امروز یاد شهدا اگر در بین مردم ماندگار شده و ملت قدر آن ها را می دانند به دلیل وحدت گفتمان آن ها با امام (ره) است.

,

 

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد نیز در خصوص کشف حجاب برخی در تهران عنوان کرد: دختران خیابان انقلاب زمانی را به یاد بیاورند که چند نفر از رزمندگان ما شهید شدند تا جنازه برهنه دختر ایرانی که توسط بعثی ها از ستون چراغ برق آویزان شده بود را پایین بیاورند، شهدا از ناموس ایران دفاع کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه