اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خبر داد:

احداث۶۵۰ واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در قزوین

احداث۶۵۰ واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در قزوین
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از انعقاد قرارداد سه‌جانبه احداث پروژه مسکونی 650 واحدی استان قزوین به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور خبر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل در جلسه‌ای که صبح امروز با حضور مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین برگزار شد، از انعقاد قرارداد سه‌جانبه احداث پروژه مسکونی ۶۵۰ واحدی استان قزوین به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با این کار منشأ خیر و برکت برای مردم و به ویژه قشر کم‌درآمد باشیم زیرا این اداره‌کل و اداره‌کل بنیاد مسکن به دنبال خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: احداث مسکن در منطقه اقبالیه، چوبیندر و قزوین برای قشر کم‌درآمد صورت می‌گیرد.

,

, , ,

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین هم در این جلسه با بیان اینکه همه ما در یک جبهه هستیم و کیفیت ملاک اصلی است، عنوان کرد: با توجه به اینکه برای نخستین بار در استان این کار انجام می‌شود، امیدواریم کیفیت و رضایت مردم سبب استمرار آن شود.

,

محمد همتیان اضافه کرد: این پروژه در سال آینده گلنگ‌زنی می‌شود که امیدواریم در این زمینه همکاری خوبی بین اداره‌کل بنیاد مسکن و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان صورت گیرد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه