اخبار داغ

رئیس راهداری و حمل ونقل جاده ای کمیجان خبر داد؛

برف‌روبی ۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی کمیجان

برف‌روبی ۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی کمیجان
رئیس راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کمیجان از نمک‌پاشی و برف‌روبی ۵۰ کیلومتر راه اصلی و کوهستانی این شهرستان در پی بارش اخیر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی داودی، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای کمیجان در گفتگو با سلام کمیجان گفت: برف‌روبی و نمک پاشی محورهای حوزه استحفاظی شهرستان توسط ۹ نفر از راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کمیجان در محورهای کوهستانی انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

وی ادامه داد: در پی بارش سنگین برف در ارتفاعات و گردنه های «وفس» و «چهره قان» از عصر روز گذشته تا بامداد روز شنبه ۵ اسفندماه، تردد در محورهای مواصلاتی کمیجان با مشکل مواجه شد که با تلاش بی‌وقفه پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کمیجان تمامی محورهای کوهستانی شهرستان نمک پاشی و برف روبی شد.

,

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کمیجان تصریح کرد: محورهای کوهستانی و دارای گردنه کمیجان به دلیل برودت هوای سرد، یخ زده بودند که راهداران مجبور شدند ۲ بار عملیات نمک پاشی و برف‌روبی را انجام دهند.

,

وی افزود: عملیات بازگشایی و برف‌روبی راه‌های شهرستان توسط ۲ اکیپ با به کارگیری ۶ دستگاه ماشین آلات برف‌روب سنگین و نیمه سنگین انجام شد؛ همچنین پرسنل راهداری کمیجان تاکنون نمک پاشی و برف‌روبی ۵۰ کیلومتر از راه‌های کوهستانی را به پایان رسانده‌اند که میزان نمک و ماسه مصرفی حدود ۵۰ تُن بوده است.

,

داودی خاطرنشان کرد: هم اکنون تمامی راه‌های کوهستانی در شهرستان کمیجان باز است؛ رانندگان بایستی برای تردد در محورهای سردسیر و کوهستانی از تجهیزات زمستانی و ‌زنجیرچرخ استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه