اخبار داغ

تحولات سوریه؛

انهدام خودروی نظامی ترکیه توسط شبه نظامیان کُرد در منطقه عفرین+ فیلم

انهدام خودروی نظامی ترکیه توسط شبه نظامیان کُرد در منطقه عفرین+ فیلم
شبه نظامیان کُرد مستقر در منطقه عفرین سوریه موفق شدند در یک عملیات دقیق، خودروی نظامی ارتش ترکیه را منهدم کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ شبه نظامیان کُرد مستقر در محور غربی منطقه«عفرین» واقع در شمال غرب استان حلب موفق شدند به منظور توقف پیشروی ارتش ترکیه و تروریست های موسوم به «سپرفرات»، کاروان نظامیان و تروریست ها را شناسایی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سایت خبری«المراسلون» سوریه اعلام کرد: شبه نظامیان کُرد موفق شدند کاروان ارتش ترکیه و تروریست های سپر فرات را در محور منطقه «راجو» واقع در غرب «عفرین» را شناسایی کنند و در مقابل آن ها چند تله انفجاری قرار دهند.

,

بر اساس اعلام «المراسلون»، اولین خودروی نظامی وابسته به ارتش ترکیه با عبور از تله های انفجاری منهدم شد و تمام سرنشینان آن به هلاکت رسیدند.

,
نمایشگر ویدیو
 
 
, نمایشگر ویدیو,
 
 
,
 
 
,
, , ,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
00:00
, 00:00,
 
,
00:27
, 00:27,
 
,
 
,
 
,

دریافت فیلم:

, دریافت فیلم:,

رسانه های محلی کُرد عفرین اعلام کردند: نیروهای کُرد در یک ماه گذشته موفق شده اند بیش از 60 خودروی نظامی و تانک مربوط به ارتش ترکیه و تروریست های سپر فرات را در محورهای مختلف عفرین منهدم کنند.

,

تحولات میدانی منطقه «عفرین»

, تحولات میدانی منطقه «عفرین»,

درگیری ارتش ترکیه و تروریست های موسوم به سپر فرات با شبه نظامیان کُرد در محور های مختلف عفرین از جمله «راجو، جندیرس، بلبل،شیخ الحدید و …» همچنان ادامه دارد.

,

ارتش ترکیه و تروریست ها در چهار روز گذشته توانستند با حمله های گسترده خود و با پشتیبانی نیروی هوایی، چند منطقه دیگر در محور غربی عفرین از جمله «قره بابا، الدرویشیه، الخلیل و …» را تحت اشغال خود در بیاورند.

,

شبه نظامیان کُرد نیز توانستند در چند کمین موفقیت آمیز، پیشروی ارتش ترکیه و تروریست ها را در چند منطقه متوقف کنند و ده ها تن از آن ها را کشته و زخمی کنند.

,

بر اساس اعلام رسانه های سوری، بیش از 700 تن از نظامیان ترکیه و تروریست های پسرفرات در یک ماه گذشته توسط شبه نظامیان کُرد کشته و زخمی شده اند.

,

حمله جنگنده های ترکیه همچنان علیه مناطق مسکونی مناطق مرکزی عفرین و روستاهای مرزی ادامه دارد.

,

بر اساس اطلاعات منتشر شده، بیش از 400 تن از اهالی عفرین در 38 روز گذشته در اثر حمله های توپخانه و جنگنده های ارتش ترکیه کشته و زخمی شده اند.

,

ارتش ترکیه با کمک تروریست های سپرفرات، از اوایل ماه جاری عملیات گسترده ای را به بهانه امن کردن مناطق مرزی خود با سوریه علیه مناطق مختلف «عفرین» آغاز کرده است.

, , , , Afriin-2, Afriin-2,

انتهای پیام/المراسلون

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه