اخبار داغ

برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از طلاب و روحانیون فارس

برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از طلاب و روحانیون فارس
در این دوره از مسابقات که از تاریخ 6 الی 8 اسفند برگزار می شود، طلاب در 5 رشته ورزشی شنا، جدو، تکواندو، تیرندازی و فوتسال به رقابت خواهند پرداخت و برندگان هرکدام از این رشته های ورزشی به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل صادقون، حجت الاسلام سید قاسم کاظمی نسب، مسوول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس، از برگزاری جشواره فرهنگی و ورزشی طلاب این استان خبر داد و گفت: هر ساله این جشنواره فرهنگی و ورزشی بین طلاب بسیجی مدارس علمیه فارس به مدت 3 روز برگزار می شود، امسال این جشنواره با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه فارس و حوزه علمیه منصوریه شیراز با حضور بیش از 500 نفر از طلاب سراسر استان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صادقون,

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات که از تاریخ 6 الی 8 اسفند برگزار می شود، طلاب در 5 رشته ورزشی شنا، جدو، تکواندو، تیرندازی و فوتسال به رقابت خواهند پرداخت و برندگان هرکدام از این رشته های ورزشی به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

,

حجت الاسلام کاظمی نسب افزود: امسال تعداد شرکت کنندگان از سال قبل بیشتر شده و این نشان دهنده علایق طلاب و روحانیون به ورزش است چرا که طلاب فارس هرساله در مسابقات کشوری درخشش بسیار چشمگیری داشته اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه