اخبار داغ

ابلاغ دستورالعمل ممنوعیت توزیع پیک نوروزی

ابلاغ دستورالعمل ممنوعیت توزیع پیک نوروزی
وزیر آموزش و پرورش طی دستورالعملی، ممنوعیت تولید و توزیع پیک نوروزی را به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس، وزیر آموزش و پرورش طی دستورالعملی، ممنوعیت تولید و توزیع پیک نوروزی را به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش دستورالعمل ممنوعیت تولید و توزیع پیک نوروزی را به ادارات‌کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

در این دستورالعمل آمده است: در راستای بهره‌گیری دانش‌آموزان از تعطیلات نوروزی با استفاده از موقعیت‌های طبیعی و متنوع یادگیری و با هدف تقویت مهارت‌های خواندن، نوشتن، سخن گفتن، گوش دادن و مشاهده کردن متناسب با نیاز‌های فردی و فرهنگی که ذیل سند تحول صورت می‌گیرد، دستورالعمل ممنوعیت پیک نوروزی و تمرین‌های مرسوم سال‌های قبل و جایگزین کردن داستان خوانی، داستان نویسی و داستان‌گویی به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

خواندن قصه و یا کتاب داستان از سوی بزرگ‌تر‌ها برای دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم، شنیدن قصه‌های مادربزرگ، استفاده از داستان‌های مناسب به صورت فایل صوتی در فضای مجازی و برنامه‌های رادیویی، گزارش دید و بازدیدها، نوشتن خاطره، مصاحبه، طراحی داستان تصویری و اجرا و ضبط نمایشنامه به کمک دوستان و خانواده از جمله پیشنهاد‌هایی است که در این دستورالعمل آمده است.

شناسایی و معرفی داستان مناسب برای دانش‌آموزان، تقویت انگیزه دانش‌آموزان برای داستان‌خوانی، آموزش ­­­­داستان خوانی و تهیه گزارش مختصر از نحوه فعالیت‌ها جهت ارائه به مدرسه از جمله وظایف معلمان دراین راستا است.
,

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش دستورالعمل ممنوعیت تولید و توزیع پیک نوروزی را به ادارات‌کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

در این دستورالعمل آمده است: در راستای بهره‌گیری دانش‌آموزان از تعطیلات نوروزی با استفاده از موقعیت‌های طبیعی و متنوع یادگیری و با هدف تقویت مهارت‌های خواندن، نوشتن، سخن گفتن، گوش دادن و مشاهده کردن متناسب با نیاز‌های فردی و فرهنگی که ذیل سند تحول صورت می‌گیرد، دستورالعمل ممنوعیت پیک نوروزی و تمرین‌های مرسوم سال‌های قبل و جایگزین کردن داستان خوانی، داستان نویسی و داستان‌گویی به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

خواندن قصه و یا کتاب داستان از سوی بزرگ‌تر‌ها برای دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم، شنیدن قصه‌های مادربزرگ، استفاده از داستان‌های مناسب به صورت فایل صوتی در فضای مجازی و برنامه‌های رادیویی، گزارش دید و بازدیدها، نوشتن خاطره، مصاحبه، طراحی داستان تصویری و اجرا و ضبط نمایشنامه به کمک دوستان و خانواده از جمله پیشنهاد‌هایی است که در این دستورالعمل آمده است.

شناسایی و معرفی داستان مناسب برای دانش‌آموزان، تقویت انگیزه دانش‌آموزان برای داستان‌خوانی، آموزش ­­­­داستان خوانی و تهیه گزارش مختصر از نحوه فعالیت‌ها جهت ارائه به مدرسه از جمله وظایف معلمان دراین راستا است.
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه