اخبار داغ

کشف بیش از 15 هزار عدد مواد محترقه از یک منزل مسکونی در پارس آباد

کشف بیش از 15 هزار عدد مواد محترقه از یک منزل مسکونی در پارس آباد
فرماندهی انتظامی پارس آباد گفت: 15 هزار و 250 عدد انواع مواد محترقه خطرناک از یک منزل مسکونی در این شهرستان کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ حسین بهمنی امروز در گفتگو با آران مغان، اظهار داشت:‌ در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق مواد محترقه و به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در رابطه با تهیه و فروش مواد محترقه خطرناک بررسی موضوع در دستور کار پلیس پارس آباد قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

وی افزود: با انجام تحقیقات هدفمند، صحت گزارش های دریافتی تأیید، که با هماهنگی مقام قضایی و در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، مرزبانان پارس آباد در بازرسی از منزل این قاچاقچی تعداد، 15 هزار و 250 عدد مواد محترقه خطرناک کشف شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد ارزش مواد محترقه کشف شده در این عملیات را 70 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

,

سرهنگ بهمنی با بیان اینکه حفظ و تامین جان و امنیت مردم خط قرمز این نهاد است و هر اقدام خطرآفرین با برخورد پلیس همراه خواهد بود، تصریح کرد: تلفن 110 مرکز فوریت های پلیسی به صورت شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی در رابطه با فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان مواد محترقه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه