اخبار داغ

صبح امروز:

مجتمع دیجیتال خوی راه انداز شد

مجتمع دیجیتال خوی راه انداز شد
با وجود هجمه ها و انتقادات موجود مجتمع دیجیتال خوی صبح امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی آغاز به فعالیت نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  آذرباخیش ، در آیین افتتاحیه ،حجت الاسلام کریمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی با اشاره نمودن به معایب و مزایای فضاهای مجازی و سایبری عنوان نمودند: در عصری قرار داریم که سرعت بازنشر اطلاعات رو به افزایش می باشد ،و نفوذ اینترنت با شتاب بی سابقه ای رو به فزونی است و درجامعه کنونی ما بالای ۷۰ درصد از اینترنت استفاده می نمایند که فقط در شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام از هر ۱۰ نفر ۷ نفر عضوکانال های مختلف می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرباخیش ,

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان شدند:در اوایل انقلاب دستگاه های فرهنگی و صداسیما متولیان تولید محصولات فرهنگی بودند که امروزه با گسترش فضای مجازی و اینترنت مردم دیگر منتظر ارائه محصولات فرهنگی از این سازمان ها نیستند.

,

 

,

مدیرکل فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این نکته که مسئولین بیش از پیش فضای مجازی را رصد کنند ، خاطر نشان شدند : هر اتفاقی که در کشور واقع می شود حداقل در ۱۰ یا ۱۵ کانال خبری در اینترنت پوشش می شود و این نشانگر قدرت و نفوذ شبکه های اجتماعی در این برهه از زمان می باشد.

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۷۰ درصد تولیدات فضاهای مجازی که نشر پیدا می کنند عنوان تولیدی را دارا می باشند و هیچگونه بار معنایی اقتباسی نداشته و این امر نشانگر این نکته می باشد که مقوله اینترنت و فضای مجازی دارای ساختار معناگرایی است که برای تعامل با آن و استفاده هر چه مفیدتر از آن کمک تک تک همه دست اندرکاران را می طلب.چراکه مردم در این فضا منتظر دولت نمی باشند و خودشان اقدام به تولید محتوا و عرضه آن در این فضا می نمایند.

,

 

,

کریمی در انتها ضمن اشاره به مراکز دیجیتالی موجود درشهرهای شاهیندژ،تکاب ،بوکان و میاندوآب اظهار امیدواری نمودن این مرکز با تولیدات فاخر پویا نمایی و محتوایی مفید، بتواند در این مسیر موفق تر قدم برداشته و در سطح ملی افتخارات جدیدی را برای شهرستان خوی رقم بزند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه