اخبار داغ

برگزاری چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال ٩٦ در هرسین

برگزاری چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال ٩٦ در هرسین
با حضور امام جمعه و مسئولین شهرستان چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال ٩٦ در هرسین برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیوانگاه، امروز چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان هرسین با حضور حجت الاسلام والمسلمین اجرایی-امام جمعه هرسین، -فرماندار هرسین و جمعی از مسئولین ادارات سطح شهرستان در دفتر امام جمعه هرسین برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه، ,

 

,

.در ادامه جلسه ملکیان-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به تشریح و ارائه دستورات جلسه و مصوبات جلسه قبل پرداختند و عنوان نمودند : امیدواریم بتوانیم دلایل و عوامل گسترش آسیب های اجتماعی (طلاق ) را هرچه بیشتر شناسایی و رفع نماییم.

,

 

,

حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین در این جلسه با اشاره به موضوع طلاق در جامعه  اظهار داشت: باید راهی برای جوابدهی به سوالات نوجوانان و جوانان خود بیابیم که آگاه باشند و زندگی را با آگاهی پیش ببرند.

,

 

,

وی افزود: در بحث طلاق دو موضوع مطرح است، یکی اینکه باید کاری کرد که ازدواج ها افزایش یابد و دوم اینکه در طرف مقابل باید طلاق را کاهش داد.

,

 

,

امام جمعه هرسین تصریح کرد:  در جلسات قبل قرار بر این شد که تمام افرادی که اقدام به ازدواج می کنند جلسات مشاوره ای هم با ما داشته باشند که برنامه هایی در این خصوص در نظر گرفته شده است.

,

 

,

حجت الاسلام اجرایی در ادامه اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که زمینه طلاق را افزایش می دهد رفاه بیش از حد فرزندان در خانواده است، دختر در خانواده ای بزرگ شده که همه چیز برای او فراهم بوده و وقتی که ازدواج می کند با برخی از کمبودها مواجه می شود و به مشکل بر می خورد.

,

 

,
,
,
,
, ,
, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه