اخبار داغ

در یادواره سرداران و 28 شهید روستای خرم آباد تربت جام مطرح شد؛

آتش‌های بعد از انقلاب با بصیرت مردم و مدیریت رهبری خاموش شد

آتش‌های بعد از انقلاب با بصیرت مردم و مدیریت رهبری خاموش شد
امام جمعه پردیس تربت جام گفت: پس از پیروزی انقلاب دشمنی های بسیاری علیه نظام اسلامی ایجاد شد که این آتش‌ها با بصیرت مردم و مدیریت رهبری خاموش شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، یادواره سرداران و ۲۸ شهید روستای خرم آباد تربت جام امروز همراه با محفل نورانی قرآن کریم با حضور امامان جمعه، مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی، خانواده شهدا و ایثارگران، علما و قشرهای مختلف شیعه و اهل سنت با شکوه خاصی در مسجد روستا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز,

 

,

در این مراسم ابتدا نفر اول مسابقات قرآن بین المللی درکشور مالزی استاد حامد علیزاده آیاتی از کلام وحی تلاوت و در ادامه حجت الاسلام حسین توسلی امام جمعه شهرستان پردیس با تجلیل از مقام امام و شهیدان گفت: پس از پیروزی انقلاب دشمنی ها علیه نظام اسلامی توسط استکبار جهانی شروع که با بصیرت مردم و مدیریت امام خمینی(ره) و رهبری، آتش فتنه ها خاموش شد.

,

 

,

حجت الاسلام توسلی افزود: به برکت وجود مطهر شهدا تاکنون چهره دشمنان اسلام و انقلاب یکی پس از دیگری رسوا شده و باید این فضای معنوی را حفظ و ارج بدهیم و بدانیم تا به اینجا که رسیده ایم شهید داده ایم و هرکسی بخواهد سیاه نمایی کند به جایی نخواهد رسید.

,

 

,

وی تصریح کرد: شهدا از حریم اهل بیت دفاع جانانه کردند و ما باید جوانانی بصیر، هوشمند و آگاه در مسیر شهدا پرورش دهیم و در کار فرهنگی و بصیرتی قصور نکنیم که دشمن در منطقه سرمایه گذاری کرده و با نگرشی دیگر وارد عمل شده است.

,

 

,

امام جمعه پردیس ابراز داشت: وحدت مردم شیعه و اهل سنت تربت جام از دستاوردها ی انقلاب و میراث شهیدان است و باید حفظ و حراست شود.

,

 

,

حجت الاسلام توسلی یاد آور شد: برگزاری محفل نورانی قرآن و یادواره شهدا از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و نظام است که سیره عملی قرآن را با نور وحی همراه می کند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نمونه بی نظیر و پدیده ای است که در تاریخ بشریت سابقه نداشته و فقط می توان با نهضت انبیاء مقایسه کرد.

,

 

,

امام جمعه پردیس با اشاره به وضعیت جهان در دورانی پیروزی انقلاب، بیان داشت: جهان در زمانی که انقلاب به پیروزی رسیده در سلطه دو ابر قدرت شرق و غرب بود وهمه کشورها برای بقاء باید به یکی از دو قدرت متصل می شدند که امام خمینی با شعار نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی، گفتمان سومی را مطرح کرد و با تشکیل نظام اسلامی نشان داد که اسلام قدرت تشکیل حکومت مستقل را دارد.

,

 

,

حجت الاسلام توسلی با اشاره به هجمه های دشمن به جمهوری اسلامی عنوان کرد: دشمن در هجمه سخت افزاری توانست راه به جایی ببرد؛ اما متاسفانه به دلیل غفلت در جبهه نرم توانست تا حدودی موفق شود که باید بیش از گذشته در مقابل این جنگ نرم ایستادگی کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه