اخبار داغ

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان خبرداد؛

احتمال رشد ۱۵تا۲۰درصدی گردشگران نوروزی در اردستان

احتمال رشد ۱۵تا۲۰درصدی گردشگران نوروزی در اردستان
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان، گفت: پیش بینی می شود در نوروز ۹۷ رشد ۱۵ تا ۲۰ درصدی حضور گردشگری در اردستان را شاهد باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا صدوقی در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: اسکان یکی از مهم ترین بخش های حوزه صنعت گردشگری است و اگر گردشگر اقامت خوبی نداشته باشد بقیه مسائل گردشگری نتایج خوبی را ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

وی افزود: کمیته اسکان و رفاه در شهرستان ها که زیر نظر میراث فرهنگی اداره می شود زیر مجموعه ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور بوده که در اردستان این کمیته تشکیل و تمام مراکز اسکان عضو آن هستند.

,

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان گفت: ارگان ها و اداره هایی همچون آموزش و پرورش، هتل ها، بوم گردی ها  و شهرداران شهرها، اداره اوقاف و امور خیریه در زمینه اسکان نقش داشته و عضو ستاد اسکان هستند.

,

صدوقی با بیان اینکه در ایام سفر نوروزی برای اسکان مسافران باید برنامه ریزی شود، تصریح کرد: اسکان مسافران در اردستان پیش بینی شده و مراکزی که دارای پروانه بهره برداری هستند پذیرای 300 مسافر را در شبانه روز دارند.

,

وی تاکید کرد: طبق مصوبه ستاد اسکان شهرستان اداره های آموزش و پرورش اردستان و زواره، دانشگاه ها و اوقاف مکلف شده اند تا از ظرفیت مدارس، مساجد، خوابگاه های دانشجویی برای اسکان اضطراری استفاده کنند.

,

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان خاطرنشان کرد: اردستان در نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری تهران تبلیغات خود را انجام داده و توانسته در حوزه گردشگری بازاریابی خوبی را داشته باشد که امسال شاهد حضور گردشگر بیشتری خواهیم بود.

,

صدوقی تصریح کرد: نمایشگاه توانمندی های روستایی که از 15 تا 20 اسفندما در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود اردستان نیز شرکت می کند.

,

وی اعلام کرد: مجموع اقامت کنندگان در نوروز سال قبل 21 هزار و 525 نفر بوده که در مجموع 47 هزار و 193 بازدید از جاذبه های گردشگری اردستان به عمل آمده است.

,

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان همچنین پیش بینی کرد نوروز 97 رشد 15 تا 20 درصدی حضور گردشگری در اردستان را شاهد باشیم.

,

اردستان دارای ۷۸ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و جهانی است که از جمله مساجد جامع اردستان و زواره ،حسینیه ها،قنوات تاریخی ،آب انبارها و دیگر بناهای تاریخی پذیرای مسافران نوروزی خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه