اخبار داغ

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری کاشمر:

از برخورد سلیقه‌ای در بازرسی از اصناف پرهیز شود

از برخورد سلیقه‌ای در بازرسی از اصناف پرهیز شود
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری کاشمر ضمن تأکید بر لزوم نظارت بر بازار شب عید، خواستار پرهیز از برخورد سلیقه‌ای در بازرسی از اصناف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر، مهدی برامکی امروز در جلسه کمیسیون تعزیرات شهرستان کاشمر که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال و در راستای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان لازم است دستگاه‌های ذی‌ربط بر قیمت‌های اجناس نظارت کافی داشته باشند، همچنین اقدام به راه‌اندازی گشت‌های نظارتی و برخورد با متخلفان کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر،,

 

,

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای عمومی جهت خرید، خاطرنشان کرد: کنترل و نظارت مستمر اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت در گشت‌های بازرسی از سطح بازار به ویژه در مورد درج قیمت کالا و خدمات بر روی اجناس یک ضرورت است که باید مورد توجه باشد.

,

 

,

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری کاشمر در ادامه با بیان اینکه تا پایان سال گشت‌های مشترک بازرسی از سطح بازار اجرایی خواهد شد، خواستار پرهیز از برخوردهای سلیقه‌ای در بازرسی از صنوف و برخورد با کسبه متخلف شد.

,

 

,

برامکی همچنین با اشاره به وجود صنوف مختلف در جوار امام‌زاده سید مرتضی(ع) بر لزوم نظارت و بازرسی بیشتر از مراکز ارائه مواد غذایی تأکید کرد و گفت: در جهت تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت، برخی اقلام تنظیم بازار با قیمت تعادلی در محل فروشگاه شب بازار اداره تعاون روستایی واقع در بلوار سید مرتضی کاشمر توزیع خواهد شد.

,

 

,

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری کاشمر یادآور شد: همشهریان می‌توانند موارد مربوط به تخلف در خصوص عدم درج قیمت و گران‌فروشی را به بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتاق اصناف گزارش کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه