اخبار داغ

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی زواره:

دریافت تندیس صنعت سبز کشور توسط نیروگاه سیکل ترکیبی زواره

دریافت تندیس صنعت سبز کشور توسط نیروگاه سیکل ترکیبی زواره
مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی زواره گفت: با تلاش های مجموعه، نیروگاه سیکل ترکیبی زواره توانسته به عنوان اولین نیروگاه کشور تندیس سیمین واحد صنعت سبز کشور رادریافت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مهرداد بهادرانی در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی زواره از ابتدای ساخت نیروگاه و طبق تعهدات ملی و مذهبی مسائل زیست محیطی را در دستور کار قرار داده اشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

وی افزود: با تلاش های مجموعه، نیروگاه سیکل ترکیبی زواره توانسته به عنوان اولین نیروگاه کشور تندیس سیمین واحد صنعت سبز کشور رادریافت کند.

,

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی زواره گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی زواره از دیماه ۸۷ احداث شده و فضای سبز آن نیز همزمان احداث شده و با آبیاری قطره ای و مصرف بسیار کم توانسته آن را به ۱۰ هکتار گسترش دهد.

,

بهادرانی با بیان اینکه اولین گزینه در مسائل زیست محیطی مصرف آب برای ما مهم بوده، تصریح کرد: بحران اب در سراسر کشور وجود دارد که توانسته ایم آن را کنترل کنیم.

,

وی تاکید کرد: مصرف آب نیروگاه سیکل ترکیبی زواره در ابتدا هشت لیتر بر ثانیه بوده که با تلاشهای مستمر این مقدار را زیر پنج لیتر در ثانیه کاهش داده ایم.

,

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی زواره خاطرنشان کرد: برای تولید هر کیلو وات برق پنج صدم لیتر اب مصرف می شود که در نیروگاههای مشابه این مقدار مصرف یک لیتر است.

,

بهادرانی تصریح کرد: پایش لحظه ای دود خروجی نیروگاه سیکل ترکیبی زواره را توانسته ایم با هزینه چهار میلیارد ریالی کنترل کنیم.

,

وی همچنین یادآوری کرد: وسعت نیروگاه ۵۰د هکتار بوده که ۱۵۰ نفر در آن مشغول بکار بوده و ۹۰ درصد از نیروها بومی منطقه هستند.

,

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی زواره گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی زواره قابلیت تولید ۱۰ هزار مگابات برق را دارا بوده و در سال ۹۵۵ مقام اول تولید و راندمان را داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه