اخبار داغ

برای کمک به عملیات جستجو؛

امدادگران کوهستان هلال احمر نطنز به مناطق کوهستانی دنا اعزام شدند

امدادگران کوهستان هلال احمر نطنز به مناطق کوهستانی دنا اعزام شدند
رئیس جمعیت هلال احمر نطنز، گفت: یک گروه امداد و نجات کوهستان متشکل از هفت نفر نجات گر و دو نفر پرسنل به همراه یک دستگاه آمبولانس و خودرو پیکاپ از جمعیت هلال احمر نطنز به محل سقوط هواپیما در ارتفاعات کوه دنا اعزام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر سلطانی امروز در گفتگو با آوای نطنز با تسلیت درگذشت جمعی از هموطنانمان در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران به یاسوج، اظهار کرد: بعد از وقوع این حادثه تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز متشکل از ۹ کوهنورد برای کمک به عملیات جستجو، عازم منطقه کوهستانی دنا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

رئیس جمعیت هلال احمر نطنز افزود: یک تیم امداد و نجات کوهستان متشکل از هفت نفر نجات گر و دو نفر پرسنل به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو پیکاپ از جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز به محل سقوط هواپیما در ارتفاعات کوه دنا اعزام شد.

,

وی با تاکید بر این که اعضای این تیم همگی کارآزموده اند، تصریح کرد: این گروه با مسئولیت محمود نیکی و سرتیمی محمد حسین توسلیان به همراه تیم های امداد و نجات سایر شهرها و از جمله هیمالیا نوردان، در منطقه سی سخت استان کهکیلویه و بویر احمد حضور دارند.

,

وی تصریح کرد: تیم امداد و نجات کوهستان نطنز به علت شرایط بسیار بد جوی منطقه که امکان صعود را به کوهنوردان نمی داد به عنوان تیم پشتیبان انجام وظیفه کرد و قرار است پس از بهبود شرایط جوی دوباره کار خود را آغاز کند.

,

احمد آرمین کوهنورد نطنزی، از جمله کوهنوردانی بود که به همراه گروه پیشتاز استان اصفهان شب نخست را در محل سقوط هواپیما سپری کرده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه