اخبار داغ

25 درصد نرخ بیکاری در استان/ 60هزار نفر در هرمزگان زیر خط فقر قرار دارند

25 درصد نرخ بیکاری در استان/ 60هزار نفر در هرمزگان زیر خط فقر قرار دارند
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: 60 هزار نفر در استان هرمزگان زیر خط فقر قرار دارند به طوری که در روستاهایی که در فاصله 15 کیلیومتری از مرکز استان قرار گرفته اند، مردم از وجود مشکلات اقتصادی و آموزشی رنج می برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمزپرس؛ احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در همایش نهضت مطالبه گری در جمع دانشجویان دانشگاه هرمزگان بندرعباس با اشاره به اینکه شصت هزار خانواده هرمزگانی زیر خط فقر قرار دارند، اظهار کرد: متاسفانه در استان هرمزگان حتی در روستاهایی که در فاصله کمی از بندرعباس قرار دارند،علاوه بر وجود مشکلات اقتصادی، مشکلات آموزشی نیز وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمزپرس؛ ,

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطالبه گری یکی از مواردی است که در حل مشکلات تاثیر بسزایی دارد، بیان کرد: تشکل های  انشجویی از جمله عناصری هستند که با انجام فرآیند مطالبه گری، می توانند در حل مشکلات به مسئولان کمک کنند.

,

مرادی افزود: اکنون در استان هر فردی با هر تفکری باید باید موضوع مطالبه گری را پیگری کند، و قطعا زمانی مطالبه گری می تواند نتیجه بخش باشد که همراه با مطالعه و باور صورت بگیرد.

,

وی گفت: علی رغم اینکه هرمزگان پر ظرفیت استان در کشور است اما تاکنون نتوانسته ایم از این ظرفیت های عظیم برای بهتر شدن زندگی مردم استفاده کنیم.

,

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما این ظرفیت ها را مطالبه کنیم تا مردم بتوانند سهم خود را از این ظرفیت ها دریافت کنند، تصریح کرد:متاسفانه نرخ بیکاری در استان هرمزگان 25 درصد می باشد.

,

مرادی با بیان اینکه نمایندگان مجلس  هر هفته در پنجشنبه، جمعه و شنبه در حوزه انتخابیه خود حضور دارند، افزود: از امروز به مدت یک هفته نمایندگان کجلس برای شنیدن مطالبات مردم در حوزه انتخابیه خود در قسمت های مختلف استان حضور دارند.

,

وی یادآور شد: زمانی که در فرمانداری حضور داشتم مشکلات اقتصادی باعث می شد افرادی تجمعاتی را انجام دهند و با شنیدن مطالبات آن ها توانستم اعتمادسازی  را شکل دهم.

,

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگ مطالبه گری باید در کشور نهادینه شود، خاطر نشان کرد: متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم به خوبی محورهای مطالبه گری را کشور درمطرح کنیم، و قطعا برای انجام شدن این موضوع باید تلاش های بیشتری در حوزه شفاف سازی محورهای مطالبه گری و تاثیرات آن در جامعه ، انجام شود.

,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه