اخبار داغ

فرماندار بناب در جمع خبرنگاران؛

حال پزشک مضروب بیمارستان امام خمینی (ره) بناب مساعد است

حال پزشک مضروب بیمارستان امام خمینی (ره) بناب مساعد است
فرماندار بناب با بیان اینکه حال پزشک مضروب بیمارستان امام خمینی (ره) بناب مساعد است، تأکید کرد: این نوع حرکات برازنده شهرستان نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب، امین رفیعی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دیشب فردی به همراه برادر خود با مراجعه به بیمارستان امام خمینی (ره)بناب و به بهانه واهی به پزشک طب اورژانس که در حال انجام وظیفه بود حمله و وی را مضروب کرده است گفت:حال این پزشک که به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز اعزام شده بود خوشبختانه رضایت بخش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب،, انعکاس بناب،,

فرماندار بناب با بیان اینکه این حرکت برازنده شهرستان بناب نیست، گفت: فرد ضارب توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردیده است.

,

وی با ابراز تأسف از این اقدام ناشایست فرد ضارب که باعث ناراحتی شهروندان بنابی شده است افزود:از مراجع قضایی خواسته ایم در اولویت به این پرونده رسیدگی و با فرد ضارب بشدت برخورد کنند.

,

فرماندار بناب به شرایط کاری پزشکان اشاره کرد و گفت:این عزیزان سزاوار لطف و احترام هستند و دور از شان انسانی است که با آنان این چنین برخورد کنند.

,

لازم به ذکر است سرکار خانم اسلامی از پزشکان طب اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) بناب است که دیشب فرد مضروب وی را در حال انجام عمل سرپایی مورد ضرب و شتم قرار داده است.

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه