اخبار داغ

ضرب و شتم پزشک بنابی در بیمارستان

ضرب و شتم پزشک بنابی در بیمارستان
به‌دنبال ضرب و شتم یک پزشک در اصفهان از سوی خانواده یکی از بیماران فوت شده؛ یک پزشک در بیمارستان امام خمینی(ره) بناب مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به‌دنبال انتشار خبری از رسانه‌ها مبنی بر ضرب و شتم پزشک، سوپروایزر و پرستار بیمارستان فارابی اصفهان توسط خانواده یکی از بیماران فوت شده، یک پزشک نیز در بناب در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان توسط همراه یک بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فرماندار بناب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بناب با اشاره به ضرب و شتم یک پزشک در بیمارستان امام خمینی(ره) بناب اظهار کرد: فردی که برادر خود را به‌دلیل شکستگی از ناحیه سر به این بیمارستان آورده بود، با اخطار پزشک به علت دست زدن وی به وسائل استرلیزه با عصبانیت به پزشک معالج که خانم بوده حمله ور شده و پزشک معالج را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

,

امین رفیعی افزود: برادر فرد بیمار با مشت به ناحیه سر پزشک کوبیده که وی بعد از برخورد با دیوار بی‌هوش می‌شود.

,

به گفته وی، پزشک مصدوم و مورد ضرب و شتم قرار گرفته به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال یافته است.

,

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب با تشریح وضعیت جسمانی پزشک مجروح تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت این پزشک مطلوب گزارش شده است.

,

رفیعی در عین حال افزود: هر دو فرد اخلالگر به دلیل برخورد غیرانسانی دستگیر و در بازداشت به سر می‌برند.

,

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های پزشکان و کادر درمانی شهرستان که شبانه روز در حال انجام وظیفه و خدمت به مردم هستند؛ گفت: اقدام این افراد در ضرب و شتم پزشک هیچ توجیهی ندارد و از دستگاه قضایی نیز انتظار داریم برخورد قاطع و قانونی با این افراد بعمل آورند.

,

فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه