اخبار داغ

سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود

ادامه بارش‌های باران و برف در روزهای آتی

ادامه بارش‌های باران و برف در روزهای آتی
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی فعالی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده تا روز دوشنبه در بخش‌های غربی، مرکزی و شرق باقی می‌ماند، گفت: به محض خروج این سامانه از شرق کشور، سامانه جدیدی از غرب وارد می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احد وظیفه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران پویا درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده امروز نیز بخش‌هایی از نقاط مختلف کشور را در برمی‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: بارشها امروز در نیمه غربی و نواحی مرکزی آغاز شده و رفته رفته دامنه آن در اواخر وقت به شرق و شمال شرق کشور می‌رسد که پیامد آن بارش باران، وزش باد و بارش برف در نقاط سردسیر است.

,

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی روز یکشنبه نیز فعالیت این سامانه بارشی به غیر از بخش‌های شمال غرب کشور در سایر نقاط ادامه می‌یابد.

,

به گفته وظیفه، از عصر روز یکشنبه بارش‌ها در نیمه غربی کاهش می‌یابد و عمده فعالیت سامانه بارشی در بخش‌های شرقی کشور و نواحی مرکزی و جنوبی متمرکز می‌شود.

,

وی افزود: طی روز دوشنبه نیز این سامانه بارشی فقط در نیمه شرقی فعال خواهد بود و به تدریج از کشور خارج می‌شود.

,

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه از عصر روز دوشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود، گفت: سامانه بارشی جدید نیز از شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود و دستاورد آن بارش باران، وزش باد و ناپایداریهای جوی خواهد بود.

,

وظیفه اظهار کرد: طی روز سه‌شنبه نیز جریانات شمالی خواهد شد و کاهش نسبی دما در سواحل خزر به وقوع می‌پیوندد.

,

وی با اشاره به وزش باد شدید در شرق کشور گفت: طی روز یکشنبه نیز وزش باد شدید در شرق رخ می‌دهد که احتمال پدیده گردوخاک در این ناحیه وجود دارد.

,

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی دو روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

,

وظیفه، اردبیل با یک درجه زیر صفر را سردترین و بندرعباس با 30 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و تصریح کرد: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 12 درجه بالای صفر رسید که در ساعات آتی احتمال بارش باران پراکنده در پایتخت وجود دارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه