اخبار داغ

معاون عمرانی استانداری اردبیل:

توسعه فرهنگ هم با بکارگیری اصول مهندسی امکان‌پذیر است

توسعه فرهنگ هم با بکارگیری اصول مهندسی امکان‌پذیر است
معاون عمرانی استانداری اردبیل گفت: اگر در فرهنگ نیز اصول مهندسی را به کار بگیریم، پیشرفت فرهنگی را در کشور شاهد خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما بهروز ندایی معاون عمرانی استانداری اردبیل عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز مهندس که به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار شد اظهار کرد: در دنیای امروز هرکاری انجام شده و به سرانجام رسیده، حضور و تلاش جامعه مهندسی را پشت سرخود داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه توفیقات علوم مختلف از جمله پزشکی نیز در سایه علم مهندسی از جمله مهندسی پزشکی به دست آمده است اظهار کرد: فعالیت‌ مهندسان برپایه تفکر و منطق است؛ کارهایی که هم، برپایه این دواصل انجام شده باشد، قطعا کاری مثبت و موثر است.

,

معاون عمرانی استانداری اردبیل اظهار کرد: هرگونه کار و فعالیتی که برای توسعه کشور انجام شود، نیازمند زیرسازی است و این همان کاری است که مهندسان ما انجام می‌دهند.

,

ندایی با اشاره به مشکلات فرهنگی در کشور اظهار کرد: اگر در فرهنگ نیز اصول مهندسی را به کار بگیریم، پیشرفت فرهنگی را در کشور شاهد خواهیم بود.

,

وی با بیان اینکه در همه صنوف، نواقصات و کمبودهایی نیز وجود دارد گفت: برخی‌ها در حادثه تلخ کرمانشاه، مهندسان را مورد هدف قرا دادند و مقصر دانستند اما باید اذعان کرد حادثه رخ داده، کمترین ارتباط را با جامعه مهندسی داشت.

,

ندایی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان را سازمانی منسجم و کارا عنوان کرد و گفت: امیدواریم با حضور هیات مدیره فعلی این روال همچنان ادامه داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه