اخبار داغ

عدم برگزاری نمایشگاه عرضه کالا تفت در آستانه عید نوروز!

عدم برگزاری نمایشگاه عرضه کالا تفت در آستانه عید نوروز!
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان تفت گفت: کالاهای اساسی مردم برای شب عید به اندازه کافی در بازار موجود است به همین دلیل نیازی برای عرضه مستقیم کالا وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان تفت در گفتگو با خبرنگار صبح تفت، از عدم برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا تفت( بهاره ) در آستانه سال جدید خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح تفت,

حمیدرضا دهقانی افزود: کالاهای اساسی مردم و مورد نیاز برای شب عید به اندازه کافی در بازار موجود و پیش بینی های لازم انجام شده است به همین دلیل نیازی برای عرضه مستقیم کالا وجود ندارد.

,

وی خاطرنشان کرد: توافق هایی با فروشگاه های بزرگ عرضه کالا در شهرستان تفت انجام شده است تا تخفیف ویژه ای برای فروش عید نوروز لحاظ شود.

,

این مقام مسئول اذعان داشت: طرح نظارت ویژه نوروزی از 25 اسفند الی 15 فروردین در شهرستان تفت اجرا خواهد شد که طی آن کشیک اصناف مهم مانند نانوایی، تعمیرگاه، رستوران ها و... انجام خواهد شد.

,

وی ادامه داد: اعمال نظارت و بازرسی دقیق بر روی بازار شب عید در قالب این طرح نوروزی انجام خواهد داشت و شهروندان عزیز می توانند شکایات خود را به سامانه تلفنی 124 اعلام کنند.

,

دهقانی تصریح کرد: میوه تنظیم بازار شب عید هم همانند روال سال های گذشته توسط جهاد کشاورزی توزیع و اداره صنعت، معدن و تجارت بر روی آن نظارت خواهد داشت که جزئیات آن بزودی اعلام خواهدشد.

,

 وی همچنین از برگزاری جشنواره سوغات ایرانی در تفت خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده در حال برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره سوغات ایرانی با هدف معرفی تولیدات صنفی و صنعتی در شهرستان تفت هستیم.

,

انتهای پیام/ک*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه