اخبار داغ

پیروانی: پرسپولیس قهرمان لیگ است

پیروانی: پرسپولیس قهرمان لیگ است
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با امتیازاتی که بدست آورده ایم و پیروزی که برابر استقلال خوزستان کسب کردیم مطمئنا ما قهرمان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  افشین پیروانی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و توانستیم به یک برد دیگر رسیده و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تاکید کرد: ما قهرمان لیگ هستیم و در این قضیه شکی نیست. تلاش می کنیم تا هر چه زودتر جشن قهرمانی را برگزار کنیم.

,

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دربی هشتاد و ششم هم گفت: با بازی ای که امروز انجام دادیم مطمئنم که با روحیه خوب به مصاف حریف خواهیم رفت و هم بازی را هم با پیروزی به پایان خواهیم رساند.

,

وی در پاسخ به این پرسش که استقلال هم امروز حریفش را با ۴ گل شکست داده گفت: مهم این است که ما قهرمان هستیم و همین قهرمانی باعث می‌شود تا با شرایطی خوب به مصاف استقلال رفته و این تیم را هم شکست دهیم.

,

پیروانی در خصوص انتقاد تند برخی از پیشکسوتان هم گفت: همه پیشکسوتان حق دارند که انتقاد کنند. آنها سالها برای پرسپولیس زحمت کشیده اند اما نوع انتقاد با یکدیگر متفاوت است و باید کمی هم شرایط تیم را درک کنند. برخی از هواداران انتقادهای سازنده ای کرده اند و من از آنها ممنون هستم و کسانی هم که انتقاد تندی داشتند شاید نسبت به نتیجه ای که در لیگ قهرمانان کسب کردیم ناراحت بودند.

,

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که پیش بینی شما از نتیجه دربی چه خواهد بود گفت: امیدواریم قبل از هر چیز هواداران حرمت دو تیم را رعایت کنند و مطمئنا پرسپولیس با توجه به عملکرد خوبی که در این فصل داشته می تواند برنده این دیدار باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه