اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

هنوز احکام متخلفان انتخابات اخیر زنجان قطعی نشده است/ برخی را در زنجان محکوم کردیم

هنوز احکام متخلفان انتخابات اخیر زنجان قطعی نشده است/ برخی را در زنجان محکوم کردیم
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: برای برخی پرونده های تخلفات انتخابات اخیر منع پیگرد صادر کردیم که اخلاقا، قانونا و شرعا مجاز نیستیم احکام را پیش از قطعی شدن اعلام کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر گلمحمدی رئیس کل دادگستری استان زنجان در گفت و گو با نسیم زنجان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می شود برخی از مدیران ارشد استان زنجان بعلت تخلفات انتخاباتی، احکامی مثل انفصال از خدمت گرفته اند، گفت: برخی احکام برای متهمان صادر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم زنجان ,

رئیس کل دادگستری استان زنجان بدون اشاره به جزییات احکام صادره برای متهمان تصریح کرد: برای برخی از افراد پرونده های تخلف را در زنجان تشکیل دادیم و برخی را نیز محکوم کردیم.

,

گلمحمدی با بیان اینکه برخی از پرونده ها از زنجان خارج شده است، افزود: برخی پرونده ها در تهران تشکیل شده و ممکن است در مراحلی مثل تجدید نظر باشد.

,

رئیس کل دادگستری استان زنجان خاطرنشان کرد: برای برخی پرونده ها نیز منع پیگرد صادر کردیم که اخلاقا، قانونا و شرعا مجاز نیستیم احکام را پیش از قطعی شدن اعلام کنیم.

,

به گزارش نسیم زنجان، در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر که در ابتدای سال برگزار شد، تخلفات گسترده ای در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منعکس گردید که واکنش های بسیاری نیز در پی داشت.

, نسیم زنجان,

در انتخابات شورای شهر زنجان، کاندیداهای شکست خورده مدعی تخلفات گسترده ای شدند و تا مدتها پیگیر خواسته خود بودند و برخی نیز خواستار ابطال انتخابات شدند.

,

از همان ایام زمزمه هایی مبنی بر محکومیت برخی مدیران ارشد استان زنجان بعلت تخلفات انتخاباتی مطرح شد و حتی احکامی همچون انفصال از خدمت برخی مدیران، در محیط های سیاسی و رسانه ای منعکس شد.

,

اگرچه برخی احکام بصورت بدوی صادر گردیده است؛ ولی با وجود گذشت حدود 10 ماه از انتخابات و در جریان بودن پرونده های انتخاباتی، هنوز هیچ خبری مبنی بر نتیجه بررسی پرونده های انتخاباتی منتشر نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه