اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

حق مردم دیه و امثال اینها نیست / در دنیا آخرتتان را بدست بیاورید

حق مردم دیه و امثال اینها نیست / در دنیا آخرتتان را بدست بیاورید
آیت الله ملک حسینی گفت: حق این مردم دیه و امثال آن که ذکر می کنند نیست، از رئیس جمهور می خواهیم این موضوع را تا آخر پیگیری نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ عصر دیروز مراسم یادبوی به مناسبت درگذشت جانبختگان سانحه هوایی تهران_یاسوج در مصلی امام خمینی(ره) با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

 

,

در ابتدای این مراسم آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به ایراد سخنرانی پرداخت و با عرض تسلیت و تعزیت این سانحه جانگداز، همه مردم داغدیده استان و بازماندگان این حادثه را به صبر و شکیبایی و تسلیم در برابر قضا و قدر الهی توصیه نمودند.

,

, ,

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحکمد گفت: تقدیر و تشکر می کنم از امام جمعه محترم تهران که به مردم این خطه احترام گذاشتند و برای عرض تسلیت به پیشگاه این مردم صبور حضور بهم رسانیدند. حادثه جانکاه و ملی بود و همه مسئولین کشوری و لشکری عرض تسلیت گفتندو این حادثه آنقدر غم انگیز بود که رهبر معظم انقلاب از همان اول حادثه عرض تسلیت و همدردی فرمودند.

,

 

,

آیت الله ملک حسینی بیان کرد: محبت ها بود که به یکدیگر ابراز می شد و چقدر درس آموز بود که همه مردم برای عرض تسلیت به خانواده  داغدیده آمده بودند. دست یکایک عزیزانی که الآن در دمای زیر 40 درجه برای پیدا شدن اجساد تلاش می کنند بوسه می زنم.

,

, ,

سید شرف الدین ملک حسینی افزود: دو نکته حائز اهمیت است؛ حادثه و عبرت و حادثه و وظیفه. زشت و شرم آور بود هر کس متخصص نبود نظریه داد و گمانه زنی کرد. و در این راه قلب مردم داغدیده را جریح دار کردند تا خبرهایشان پر فروش شود. انسان مبتلا به دروغ و تهمت می شود تا احساسات را جریحه دار کنند. درود بر این پدران و مادران و برادران که الله اکبر به قضای الهی اعتقاد دارند.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: حق مردم دیه و امثال آن که ذکر می کنند نیست، از رئیس جمهور می خواهیم این موضوع را تا آخر پیگیری نماید و علت و دلایل این سانحه را معین نمایند.

,

, ,

آیت الله ملک حسینی بیان نمود: قرآن کتابی است که به ما می گوید "کل نفس ذایقه الموت" که باید آماده مرگ شویم. خمس و ذکات را انجام میدهید؟ امر به معروف و نهی از منکر می کنید؟ یا نه خیر در خیابان کیف در اداره رانت خواری و ...حواس مان جمع باشد. شوری چه چیزی را می زنید؟ شور خودتان را بزنید!

,

 

,

وی تاکید نمود: اگر پس از رشوه ای، بی عرضگی، بی انضباطی اخلاقی، دروغ و هرزه گی کردم و از دنیا رفتم. شرم دارد! خانه دنیایی تان را آباد کرده اید و خانه آخرت تان را خراب نموده اید! در دنیا آخرت تان را بدست بیاورید نه اینکه دنیای تان را آباد نکنید بلکه اگر توان دارید دست بی بضاعتی را بگیرید و نیازمندی را دستگیری نمایید.

,

, ,

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: یک توصیه به مسئولان دارم؛ مسئولان به جمله های که میخواهند بیان کنند ابتدا فکر کنند سپس آن را به زبان بیاورند/ فُرق صوفیه و دراویش از لشکر یزید بن معاویه برای شیعان خطرناک ترند! از نیروی انتظامی تقدیر و تشکر می کنم که مدبرانه به این موضوع در کمترین زمان پایان دادند.

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه