اخبار داغ

در کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی مطرح شد؛

جلوگیری از گسترش اعتیاد ورفتار های پر خطر با فرهنگ سازی مناسب

جلوگیری از گسترش اعتیاد ورفتار های پر خطر با فرهنگ سازی مناسب
کارشناس سلامت وپیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش نی ریز: والدین باید ما را در انتقال آموخته های خود به دیگر والدین برای جلوگیری و مهار آسیب های اجتماعی در سنین کودکی اقدام نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ در راستای اجرای برنامه های مقابله وکاهش آسیب های اجتماعی وبراساس سند تقسیم کار ملی کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهای پر خطر و سبک های فرزند پروری ویژه والدین و مربیان مراکز پیش دبستانی در سالن مدیریت آموزش وپرورش برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از نبض نی ریز؛,


سلطانی  کارشناس سلامت وپیشگیری از آسیب های اجتماعی در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از والدین و مربیان پیش دبستانی برای مشارکت فعال در این طرح گفت : این طرح به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و آموزش های لازم به والدین و مربیان نوآموزان پیش دبستانی برنامه ریزی و در حال اجراست.

,
,


وی در ادامه افزود: والدین پس از طی آموزش های لازم می توانند به عنوان والدین پیشگام تلقی شوند و به روش آموزش همتایان زیر نظر مدیران مراکز پیش دبستانی می توانند نسبت به انتقال آموخته های خود به دیگر والدین برای جلوگیری و مهار آسیب های اجتماعی در سنین کودکی اقدام نمایند.

,
,


 کارشناس سلامت وپیشگیری از آسیب های اجتماعی افزود:والدین پیشگام موظف به آموزش 50 نفر ازوالدین  هستند و می توانند آموزش و پرورش را یاری نمایند تا اقدامات اولیه را از نوآموزان پیش دبستانی با  در سنین بالاتر بویژه در بین جوانان و نو جوانان گردند.

,
,

شایان ذکر است: دو تن از کارشناسان آموزش و پرورش به عنوان مدرس وظیفه آموزش والدین و مربیان پیش دبستانی شرکت کننده در این طرح را به عهده دارند و کارگاه های مشابهی نیز برای فرهنگیان پیش بینی شده که در آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه