اخبار داغ

مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد:

عملیات امداد و نجات روز به روز سخت تر می شود/ برف و باران عرصه را بر ما تنگ نموده است!

عملیات امداد و نجات روز به روز سخت تر می شود/ برف و باران عرصه را بر ما تنگ نموده است!
مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: به هیچ عنوان امکان صعود کوهنوردان و امدادگران به منطقه حادثه دیده در این اوضاع جوی وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ به دنبال سانحه هوایی تهران_یاسوج که در ارتفاعات 4000 متری کوه دنا اتفاق افتاد و در پی آن تعداد زیادی از هم وطنان مان جان خود را از دست دادند. از این اتفاق ناگوار تا الآن 8 روز می گذرد و کار عملیات و امداد ونجات برای بیرون آوردن جان باختگان حادثه در زیر برق و بوران با مشکل روبرو گردیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

 

,

این پایگاه خبری و اطلاع رسانی برای مطلع شدن از آخرین وضعیت عملیات امداد و نجات ارتباط تلفنی مستقیم با وفایی مقدم مدیریت بحران استان کهگیلیویه و بویراحمد که در کمپ عملیات و نجات قرار دارد برقرار نموده است تا آخرین اطلاعات را از زبان وی بشنود.

,

 

,

مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در هشتمین روز از این سانحه هوایی به چهارفصل گفت: عملیات امداد و نجات روز به روز به دلیل شدت باران و برف سخت و سخت تر می شود و به هیچ عنوان امکان صعود کوهنوردان و امدادگران به منطقه حادثه دیده در این اوضاع جوی وجود ندارد.

, چهارفصل ,

 

,

وفایی مقدم افزود: همه تیم های عملیاتی امداد و نجات به همراه بالگردها در حالت آماده باش کامل هستند تا به محض مساعد شدن هوا کار امداد رسانی را شروع نمایند و خانواده های  داغدار را بیشتر از این منتظر نگذارند.

,

 

,

مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: همه ما نگران این عملیات سخت و طاقت فرسا هستیم و تمامی تیم های عملیاتی امداد و نجات درصدد هستند  که هر چه زودتر به این اتفاق ناگوار پایان دهند تا بازماندگان این سانحه  را از دلواپسی و نگرانی دربیاورند. استدعا داریم همانطور که مردم فهیم این خطه تا به حال صبوری به خرج دادند خواهشمندیم تا حصول نتیجه آرامش خود را حفظ نمایند.

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه