اخبار داغ

اعزام بیش از یک هزارنفر دانشجوی هرمزگانی به مناطق عملیاتی جنوب

اعزام بیش از یک هزارنفر دانشجوی هرمزگانی به مناطق عملیاتی جنوب
مسئول بسیج دانشجویی استان هرمزگان گفت: یک هزار و 200 نفر از دانشجویان هرمزگانی در شش مرحله به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حمید ماندگاری، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان هرمزگان در گفت وگو با هرمز پرس، با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس  یکی از ماندگارترین دوره ها در تاریخ  انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: آشنایی با مبانی ارزشمند شهادت و مشاهده دلاورمردی های رزمندگان در مقابل دشمنان همچنین ایثارگری هایی که آنان برای حفظ حریم دریایی، خاکی و آبی داشتند مهم ترین هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز پرس،,

مسئول بسیج دانشجویی استان هرمزگان تصریح کرد: داشتن روحیه شهادت طلبی و خلوص نیت از جمله مهم پیروزی رزمندگان در مقابل دشمنی بود که از لحاظ تجهیزات نظامی بسیار مجهز بود.

,

وی بیان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از راه هایی است که می تواند زمینه رشد معنوی و اخلاقی افراد شود چرا که مناطق عملیاتی مکانی است که شهدا آن را با خون خود آبیاری کردند و جوانان با حضور در این مناطق اخلاق و منش شهدایی را فرا می گیرند.

,

ماندگاری بیان کرد: استقبال دانشجویان نسبت به سال های گذشته روبه افزایش است و امسال نیز این اردو با استقبال زیادی روبرو  شد به همین دلیل دانشجویان با اعلام خبر ثبت نام اعزام راهیان نور دانشجویی تعداد زیادی از دانشجویان به دفاتر بسیج برای ثبت نام مراجعه کردند.

,

وی تصریح کرد: یک هزار و 200 دویست نفر از دانشجویان سراسر دانشگاه های استان هرمزگان از جمله دانشگاه های پیام نور، علمی کاربردی، فرهنگیان، مذاهب اسلامی، علوم قرآنی و...برای اعزام به راهیان نور ثبت نام کردند که در شش مرحله از تاریخ 6 اسفند به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان هرمزگان افزود: اجرای برنامه های فرهنگی، و توزیع بسته های فرهنگی، روایتگری ، بیان کردن مسائل شرعی توسط روحانی کاروان از جمله برنامه هایی است که در اتوبوس های اعزامی به مناطق انجام می شود.

,

ماندگاری با بیان اینکه دانشجویان از مناطق مختلف عملیاتی بازدید خواهند کرد، خاطر نشان کرد: دانشجویان در این اردو از معراج شهدای اهواز، مناطق عملیاتی اروند، دهلاویه، هویزه، طلائیه، شلمچه و فکه بازدید خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه