اخبار داغ

ششمین دوره مسابقات قرآنی تسنیم دهنو در دلوار برگزار شد

ششمین دوره مسابقات قرآنی تسنیم دهنو در دلوار برگزار شد
ششمین دوره مسابقات قرآنی با عنوان تسنیم دهنو دیروز جمعه ۴ اسفند ماه ، در روستای دهنو از توابع بخش دلوار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی شکوهی مدیر خانه قرآنی تسنیم  روستای دهنو در گفتگو با خبرنگار سپاس، با اشاره به برگزاری مسابقات این مرکز در دهنو، گفت: ششمین دوره این مسابقات به میزبانی درالقران دهیاری  و شورای اسلامی روستای دهنو برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: امسال نیز ششمین دوره آن ، پرشورتر از سالهای قبل  در رشته های قرائت و اذان در رده های سنی " تا ۱۶ سال" و " بالای ۱۶ سال " برگزار و در پایان به ۳۰ نفر از برترین ها جوایزی نفیس اهداء شد.

,

 شکوهی مدیر خانه قرآنی تسنیم خاطر نشان کرد:این افراد از ارکان حلقه‌های صالحین شامل مربیان، متربیان، سرگروه و مدیران قرآنی بوده و از بین نزدیک به  160 نفر انتخاب شده‌اند.

, .,

وی تصریح کرد:محورهای "تربیت"، "مهارت"، "معرفت" و "بصیرت" در دستور کار این مسابقات بود که این شرکت کنندگان را با این محورها آشنا و به اهداف اصلی قران نزدیک نماییم.

,

, ,

این مسئول ادامه داد: این مسابقات قرآنی هر سال با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن و اعتلای فرهنگ قرآنی در بین نونهالان، نوجوانان و جوانان  برگزار می‌شود.

, .,

شکوهی با بیان اینکه این مسابقات، مقدمه‌ای برای تدبر در قرآن است، تصریح کرد: پس از تدبر باید به مرحله عمل رسیده و این کار تا جایی ادامه یابد که زندگی ما قرآنی شود.

, .,

وی عنوان کرد: امروز باید با تمسک به قرآن و عترت و حفظ روحیه اتحاد و همبستگی، دست به دست یکدیگر داده و در برابر استکبار جهانی مقاومت کنیم که نمونه آن در پیروزی اخیر جبهه اسلام بر گروه‌های تکفیری و تروریستی رقم خورد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه