اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان مرکزی:

نیروهای نظامی و انتظامی برای تامین امنیت کشور از جان می‌گذرند

نیروهای نظامی و انتظامی برای تامین امنیت کشور از جان می‌گذرند
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: نیروی انتظامی و دیگر نظامیان با ایثارگری و جانفشانی، جلوی فتنه‌های دشمن خواهند ایستاد و نمی‌گذراند که دشمن به این کشور تجاوز کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خمین نیوز؛ کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی استان مرکزی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه خیابان پاسداران در شهرستان خمین با تاکید بر اینکه جامعه نیز موظف به تمکین در برابر قانون اساسی است، گفت: برقراری امنیت همچون پدیده‌های دیگر در جامعه نیاز به هزینه دارد، که شهادت و ایثارگری از جمله این هزینه‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خمین نیوز,

وی افزود: از سال ۵۸ اولین هجمه‌ها به خاک ایران انجام شد و فتنه‌های گوناگونی تاکنون برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران از جانب استکبار طراحی و اجرایی شده است.

,

عزیزی بیان کرد: تمام این فتنه‌ها با ایستادگی نظامیان، حمایت‌های مردم و هدایت‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری خنثی شده است و از این به بعد هم اجازه نخواهیم داد تا دشمن به اهداف خود دست پیدا کند.

,

وی افزود: حمایت‌ها و پشتیبانی مردم باعث شده تا نیروی‌های نظامی و انتظامی با ایستادگی و استقامت بیشتری از این مرز و بوم دفاع کنند.

,

عزیزی تصریح کرد: در فتنه خیابان پاسداران نیز نیروی انتظامی می‌توانست از همان ابتدا جلوی آنها را بگیرد اما با صبر و تدبیر سعی کرد تا برای برقراری امنیت خسارت کمتری وارد شود که بعد از اقدام آشوبگران در کمتر از ساعتی این فتنه خنثی شد و با اقتدار چند صد نفر از آنها دستگیر شدند.

,

وی گفت: تا زمانی که جمهوری اسلامی ایران بر آرمان‌های خود استوار است استکبار جهانی دست از دشمنی با ایران برنخواهد داشت چراکه دشمن از این وحشت دارد که جمهوری اسلامی ایران به یک الگو برای جهان تبدیل شود، البته اکنون هم ایران الگویی برای بسیاری از کشورها است.

,

عزیزی گفت: نیروی انتظامی و دیگر نظامیان با ایثارگری و جانفشانی، جلوی فتنه‌های دشمن خواهند ایستاد و نمی‌گذراند که دشمن به این کشور تجاوز کند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه