اخبار داغ

ستاد مدیریت بحران شهرستان تنگستان به حالت آماده باش درآمد

ستاد مدیریت بحران شهرستان تنگستان به حالت آماده باش درآمد
سرپرست فرمانداری شهرستان تنگستان گفت: دستگاه های عضو مدیریت بحران تنگستان آماده باش کامل داده شده و نسبت به رفع نقاط حادثه خیز شهرستان اقدام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  احمد دشتی سرپرست فرمانداری شهرستان تنگستان در گفتگو با خبرنگار سپاس، اظهار داشت:  براساس نقشه های هواشناسی شاخه اصلی و بسیار فعال موج بارشی که توده های تندری و بسیار قوی در پی دارد از سمت غرب وارد کشور شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی با بیان اینکه خطر سیلاب همراه با ورود این سامانه جدی است، گفت: این وضعیت و بارش شدید تا عصر امروز یکشنبه در شهرستان تنگستان ادامه دارد.

,

دشتی خاطرنشان کرد: دستگاه های عضو مدیریت بحران تنگستان آماده باش کامل داده شده و نسبت به رفع نقاط حادثه خیز شهرستان اقدام شده است.

,

وی گفت: لازم است در این راستا به همه نیروهای امدادی اطلاع رسانی شده و امکانات لازم و ماشین آلات سنگین برای بکارگیری و مقابله با طغیان رودخانه و سیلاب در دستور کار ادارات شهرستان تنگستان قرار گرفته است.

,

فرماندار شهرستان تنگستان اضافه کرد: از طریق بخشداران، آمادگی لازم به شهرداران و دهیاران داده شده است.

,

وی افزود: با توجه به شدت بارش و خسارات احتمالی به بخش کشاورزی، کشاورزان شهرستان نسبت به اتفاقات و خسارات احتمالی هوشیار باشند.

,

این مسئول ادامه داد: شهرداری ها و دهیاریها نیز در سطح شهرهای تنگستان برای جلوگیری از بروز هر گونه حوادث احتمالی در جهت لایروبی کانال ها و مسیل ها در حال آماده باش کامل قرار گرفتند.

,

دشتی با بیان اینکه در صورت لزوم و با هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان، مدارس نوبت بعد از ظهر تعطیل می شوند، ادامه داد: همچنین در این مدت از خروج غیرضروری شناورها جلوگیری می شود.

,

وی ادامه داد: مردم عزیز تنگستان از قرار گرفتن در نزدیکی مسیل‌ها، دره‌ها و رودخانه‌هایی که احتمال طغیان دارند، پرهیز کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه