اخبار داغ

در مجمع عمومی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان مطرح شد؛

خانه تنیس روی میز اصفهان آبروی کشور است/ برگزاری نخستین دوره مربیگری سطح یک تنیس در نصف جهان

خانه تنیس روی میز اصفهان آبروی کشور است/ برگزاری نخستین دوره مربیگری سطح یک تنیس در نصف جهان
رئیس فدراسیون تنیس روی میز، گفت: خانه تنیس روی میز اصفهان آبرویی برای تنیس روی میز کشور است که امیدواریم میزبان رخدادهای مهم ملی و بین‌المللی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میدان نیوز، مهرداد علی ‌قارداشی شامگاه شنبه، در مجمع عمومی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان بیان کرد: بعد از گذشت دو سال از بر عهده گرفتن مسئولیت ریاست فدراسیون تنیس روی میز، با رشد 20 درصدی اعضا بیمه شده در سطح کشوری مواجه بودیم و و در حال حاضر به بیش از ۲۱ هزار نفر بیمه شده داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میدان نیوز,

استان اصفهان رتبه برتر کشوری در بیمه شده تنیس روی میز 

,

وی ادامه داد: استان فارس در سال‌ های گذشته بیشترین تعداد بیمه شده را داشت و در جایگاه اول جمعیت بیمه ‌شدگان تنیس روی میز قرار می گرفت، اما در حال حاضر استان اصفهان رتبه برتر را در اختیار دارد.

,

رئیس فدراسیون تنیس روی میز، با بیان این که این موضوع بیانگر تلاش تک تک اعضای مجمع است، افزود: افزایش تعداد آکادمی‌ های تنیس روی میز در سطح استان و برگزاری دوره های استعداد یابی از عوامل اصلی افزایش افراد بیمه شده است.

,

این سالن آبرویی برای تنیس روی میز کشور است

, این سالن آبرویی برای تنیس روی میز کشور است, این سالن آبرویی برای تنیس روی میز کشور است,

علی ‌قارداشی با اشاره به مراحل بازسازی خانه تنیس روی میز اصفهان، تصریح کرد: کار شایسته ‌ای در سطح بین ‌المللی در حال انجام است و از لحاظ امکاناتی نظیر نور، کف پوش، خوابگاه و میز بهترین شرایط فراهم شده و این سالن آبرویی برای تنیس روی میز کشور است.

,

وی ادامه داد: داورزنی، معاون وزیر ورزش وقتی از مراحل بازسازی این سالن بازدید و از هیئت تنیس روی میز اصفهان بابت این کار مهم تقدیر کرد.

,

رئیس فدراسیون تنیس روی میز، با اشاره به این که امیدوارم این سالن میزبان رخدادهای مهم ملی و بین‌المللی باشد، خاطر نشان کرد: این سالن دست کمی از سالن ‌هایی که میزبانی رویدادهای بین‌ المللی را برعهده می‌‌ گیرند، ندارد.

,

علی ‌قارداشی تصریح کرد: هیئت تنیس روی میز این استان با وفاق و همدلی ایجاد شده در اصفهان در حد یک فدراسیون فعالیت دارد.

,

پرعضوترین فدراسیون جهانی

, پرعضوترین فدراسیون جهانی, پرعضوترین فدراسیون جهانی,

 وی با بیان این که از وضعیت فعلی تنیس روی میز اصفهان رضایت داریم، گفت: امیدوار هستیم که نتیجه این اتفاق، افزایش تعداد ملی‌ پوشان اصفهان در تمام رده‌ های سنی و در تیم‌ های ملی بانوان و آقایان باشد.

,

رئیس فدراسیون تنیس روی میز، ادامه داد: فدراسیون بین‌ المللی تنیس روی میز با 226 عضو، پرعضوترین فدراسیون جهانی شناخته شده که موقعیت ویژه ‌ای را برای این رشته در کمیته ملی المپیک به همراه داشته است.

,

 ‌قارداشی با اشاره به وضعیت تنیس روی میز ایران در جهان، تصریح کرد: فدراسیون تنیس روی میز ایران با تلاش‌ های صورت گرفته در بخش آقایان از رتبه 30 به رتبه 23 و در بخش بانوان از رتبه 53 به رتبه 32 ارتقا پیدا کرده که این اتفاق مرهون سرمایه‌ گذاری فدراسیون و برگزاری اردوهای متعدد ملی و اعزام کارشناسی شده به مسابقات برون مرزی و کاپ ‌های بین‌ الملی است.

,

وی افزود: نوید شمس در رده پایه دو سال متوالی قهرمان مسابقات هوپس جهانی شد و فدراسیون جهانی پیام تبریکی را ارسال کرد، همچنین در بخش داوری، صباغیان و رضایی، دو داور ایرانی درجه بلوبج را کسب کردند.

,

رئیس فدراسیون تنیس روی میز، خاطر نشان کرد: سیمین رضایی امسال به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد و قضاوت در فینال مسابقات جهانی دوسلدروف آلمان را برعهده داشت که این اتفاق بسیار خوبی برای داوری تنیس روی میز کشورمان است.

,

بهترین و مجهزترین سالن تنیس روی میز کشور در اصفهان

, بهترین و مجهزترین سالن تنیس روی میز کشور در اصفهان, بهترین و مجهزترین سالن تنیس روی میز کشور در اصفهان,

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان هم در این مجمع که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: مجمع سالانه فرصتی است که در جمع اعضای مجمع حضور پیدا کرده و از زحماتی که برای توسعه ورزش انجام می شود، تشکر کنیم.

,

محمد سلطان حسینی، با تشکر از زحمات جامعه ورزش، ادامه داد: سال گذشته در دیدار رهبر انقلاب با مردم اصفهان، رهبری با ظرافت به روحیه مقتصد و صرفه‌ جویی اصفهانی ‌ها اشاره کردند و فرمودند با این وجود مردم اصفهان گشاده دست هستند، همچنان که در دوره هشت ساله دفاع مقدس بیشترین شهید، جانباز و آزاده را به انقلاب تقدیم کرده است.

,

, , ,

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: هفته گذشته آکادمی علوم لوافان، آکادمی شمشیر بازی و سالن رزمی در دهنو که به همت خیران ساخته شده بود، به بهره ‌برداری رسید و در روزهای آینده چند پروژه خیرساز دیگر افتتاح خواهد شد.

,

سلطان‌ حسینی با بیان این که از عملکرد هیئت تنیس روی میز استان اصفهان راضی هستیم، خاطر نشان کرد: اقدام هیئت تنیس روی میز استان برای بازسازی خانه تنیس روی میز، کار بی ‌نظیری است و در حال حاضر این سالن به بهترین و مجهزترین سالن تنیس روی میز کشور تبدیل شده است.

,

میزبانی مسابقات کشوری و جشنواره استعدادیابی و برپایی اردوهای تیم ملی

, میزبانی مسابقات کشوری و جشنواره استعدادیابی و برپایی اردوهای تیم ملی, میزبانی مسابقات کشوری و جشنواره استعدادیابی و برپایی اردوهای تیم ملی,

رییس هیات تنیس روی میز استان اصفهان هم در این مجمع، گفت: محور توسعه ورزش قهرمانی، ساماندهی رویدادهای ورزشی است و تلاش کردیم با وجود ساخت‌ و ساز سالن تنیس روی میز، تقویم اجرایی هیئت به طور کامل انجام شود.

,

مهدی تکابی، ادامه داد: میزبانی مسابقات کشوری و جشنواره استعدادیابی و برپایی اردوهای تیم ملی به برنامه ثابت و همیشگی هیئت تبدیل شده و تیم ‌های استان به طور کامل به مسابقات کشوری اعزام شده ‌اند.

,

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان افزود: تنها استانی هستیم که لیگ پویایی داریم که این لیگ ۹ ماه زمان می برد، همچنین موفق شدیم برند ها‌ی معتبری را وارد تنیس روی میز کنیم.

,

حضور 600 تماشاگر در دیدار تیم ‌های توکا فولاد و نامی ‌نو

, حضور 600 تماشاگر در دیدار تیم ‌های توکا فولاد و نامی ‌نو, حضور 600 تماشاگر در دیدار تیم ‌های توکا فولاد و نامی ‌نو,

تکابی تصریح کرد: نامی ‌نو ابتدا در مسابقات لیگ استانی شرکت کرد و سپس با رایزنی ‌های صورت گرفته تیم بانوان این شرکت در لیگ برتر حضور یافت و در نیم ‌فصل به مقام قهرمانی رسید، توکا فولادی هم از دیگر برندهای مطرح است که با ما همکاری دارد.

,

وی افزود: سال آینده برندهای مطرح دیگری در لیگ استان حاضر می ‌شوند و امیدوارم بعد از حضور در لیگ استان، مانند شرکت نامی نو در لیگ برتر هم تیم ‌داری داشته باشند.

,

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با بیان این که حضور بازیکنان مطرحی مانند نوشاد عالمیان و افشین نوروزی باعث جذابیت لیگ در استان شده‌ است، گفت: حضور 600 تماشاگر در دیدار تیم ‌های توکا فولاد و نامی ‌نو برای من حتی در زمانی هم که بازیکن بودم، کم نظیر بود.

,

تکابی با اشاره به جشنواره ‌های استعدادیابی هیئت، خاطر نشان کرد: 14 جشنواره استعدادیابی در طول یک سال گذشته در سطح مدارس برگزار کردیم که این آمار در سطح کشور هم بی ‌نظیر است و نشان می دهد در بحث استعدادیابی از سایر استان‌ها یک گام جلوتر هستیم.

,

, , ,

گلایه از هیئت‌ های شهرستانی

, گلایه از هیئت‌ های شهرستانی, گلایه از هیئت‌ های شهرستانی,

وی با اشاره به فعالیت و تلاش هیئت‌ های شهرستانی برای طرح استعداد یابی، گفت: طرح الزامی بود، با این وجود از برخی شهرستا‌ن ‌ها بابت برگزار نکردن این دوره‌ها گلایه داریم و انتظار داریم تا پایان فروردین ماه سال جاری اقدام به برگزاری دوره استعدادیابی کنند.

,

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با بیان این که نخستین دوره مربیگری سطح یک در اصفهان برگزار شد، ادامه داد: دوره مربیگری «لول یک» در اصفهان برگزار شد، این کلاس در دو بخش آقایان و بانوان برگزار و در حال حاضر بالغ بر 70 مربی بین‌المللی در رشته تنیس روی میز در سطح استان داریم.

,

تکابی به اهمیت خانه تنیس روی میز اصفهان اشاره و افزود: خانه تنیس روی میز اصفهان پس از بازسازی و تجهیز، به یکی از پنج سالن دنیا تبدیل شده است و آمادگی برای میزبانی از رویداد روز جهانی تنیس در سال 2019 را داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه