اخبار داغ

رییس مرکز فوریت های پزشکی استان زنجان خبر داد

انجام 33 هزارو 975ماموریت توسط اورژانس زنجان/اورژانس هوایی استان به 79 ماموریت اعزام شده است

انجام 33 هزارو 975ماموریت توسط اورژانس زنجان/اورژانس هوایی استان به 79 ماموریت اعزام شده است
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان گفت: اورژانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان در 11 ماهه سالجاری به 33 هزارو 975ماموریت اعزام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر جعفری امروز در گفت و گو با  عصر زنجان، به عملکرد 11 ماهه مرکز فوریت های پزشکی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: آمبولانس های استان در 11 ماهه سالجاری به 33 هزارو 975 ماموریت اعزام شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه آمبولانس های زنجان در 11 ماهه سالجاری به 20 هزارو 167 ماموریت غیر تصادفی شهری اعزام شده اند، ابراز کرد: 6 هزارو 837 ماموریت تصادفی شهری در 11 ماهه سالجاری در استان زنجان رخ داده که مرکز فوریت های پزشکی استان زنجان بلافاصله اکیپ های خود را در محل آماده کرده است.

,

رییس مرکز فوریت های پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه آمبولانس های استان طی سالجاری به 4 هزارو 9 ماموریت تصادفات جاده ای اعزام شده است، عنوان کرد: آمبولانس های استان زنجان در 11 ماهه سالجاری به 3 هزارو 817 ماموریت غیر تصادفی جاده ای اعزام شده است.

,

جعفری با بیان اینکه آمبولانس های استان زنجان به هزارو 78ماموریت بین مراکز درمانی اعزام شده اند، افزود: در سالجاری هفت مورد زایمان در آمبولانس انجام شده و به 293 باردار خدمات اورژانسی ارائه شده است.

,

وی به ماموریت اورژانس هوایی فوریت های پزشکی استان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: اورژانس هوایی استان زنجان در 11 ماهه سالجاری به 79 ماموریت اعزام شده است.

,

*فوت 4 نفر به علت مسمومیت با گاز مونوکسید کربن

,

رییس مرکز فوریت های پزشکی استان زنجان خاطرنشان کرد: طی سالجاری 119 بیمار از خدمات اورژانس هوایی استان زنجان بهرمند شده است.

,

جعفری با بیان اینکه در سالجاری 105 نفر از شهروندان استان زنجان به علت مسمومیت با گاز مونوکسید کربن توسط آمبولانس های فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شده اند، اضافه کرد: متاسفانه در سالجاری چهار نفر به علت مسمومیت با گاز منوکسید کربن جان خود را از دست داده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه