اخبار داغ

رئیس شورای شهر ورامین:

راه‌اندازی شهربازی ورامین برای بهار و تابستان ۹۷ امکان‌پذیر نیست

راه‌اندازی شهربازی ورامین برای بهار و تابستان ۹۷ امکان‌پذیر نیست
رئیس شورای شهر ورامین گفت: امیدواریم همتی در بین مسئولان شهرداری و شورای شهر باشد تا اگر شهربازی نیز راه اندازی نمی شود، لااقل وضعیت این شهربازی تعیین تکلیف شود تا اگر قرار نیست پیمانکار ادامه فعالیت دهد، شهرداری چند وسیله بازی کوچک را در این محل راه اندازی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید رضا احمدی رئیس شورای شهر ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما در ارتباط با شهربازی پارک ۱۵ خرداد ورامین اظهار داشت: از اواخر دوره سوم شورای شهر ورامین که سال ۹۰ است، با شهربازی پارک ۱۵ خرداد ورامین به جهت عدم رعایت مفاد قرارداد از سوی پیمانکار این شهربازی مشکل داشته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما, ورامین ما,

وی خاطر نشان کرد: پیمانکار این شهربازی مفادی از قرارداد منعقد شده بین پیمانکار و شهرداری را انجام نداده و از سوی دیگر نیز اقدامات دیگری انجام داده است که خارج از قرارداد ولی درآمدزا برای او بوده است.

,

رئیس شورای شهر ورامین اظهار داشت: آن سال اقدامی انجام داده و به جهت رفاه حال همشهریان عزیزمان با پیمانکاری برای ایجاد شهربازی قرارداد بسته بودیم ولی بعد از آن شاهد بودیم که برای پیمانکار طرح بیشتر بهره برداری تجاری مهم بوده و خدمات رسانی مناسبی را انجام نداده است.

,

احمدی بیان کرد: از همان زمان پیگیر آن بودیم که به صورت قانونی با پیمانکار برخورد شود ولی متاسفانه شاهد هستیم که هیچ همتی برای این برخورد قانونی و مناسب وجود ندارد و اگر از ابتدا با جدیت پیگیر برخورد قانونی بوده و افرادی از پیمانکار حمایت نمی کردند، زودتر از این می توانستیم در خصوص شهربازی ۱۵ خرداد نتیجه بگیریم.

,

وی با بیان اینکه از دید بنده کوتاهی در پیگیری خود یک نوع حمایت است و حمایت حتماً نباید به صورت علنی باشد، گفت: زمانی که انسجام در مجموعه شهرداری و شورای شهر برای مقابله با این مسئله نباشد، مشکلات امروز به وجود می آید.

,

رئیس شورای شهر ورامین پس از بیان اینکه آنقدر که پیمانکار از این شهربازی بهره برد مجموعه مردم و شورای شهر بهره نبرده است، افزود: امروز هم اگر شهرداری نسبت به پیمانکار این شهربازی کوتاهی کند مطمئناً صلاحت مناسب را نخواهد داشت.

,

احمدی اظهار داشت: روزی اعلام کردیم و خواستیم که برخورد مناسب صورت گیرد که شهردار وقت نیز شهربازی را پلمب کرد که خود یک مشکل قانونی بوده است و پیمانکار نیز رفع پلمب گرفته و شهرداری را مقصر کرد.

,

وی خاطر نشان کرد: اگر شهرداری به جد به دنبال آن باشد که شهربازی ۱۵ خرداد ایجاد شود، باید به دنبال اقدامات حقوقی رفته و با استناداتی که وجود دارد تعیین تکلیف قانونی کند در غیر اینصورت با ملاحظه کاری هیچ چیز جز خسارت به شهر و شهروندان به وجود نمی‌آید.

,

رئیس شورای شهر ورامین بیان کرد: اگر این رویه در مجموعه شهرداری و شورای شهر بخواهد پیش رود، شهروندان ورامین در بهار و تابستان ۹۷ شهربازی ندارند.

,

وی در خصوص زمان راه اندازی شهربازی پارک ۱۵ خرداد تصریح کرد: اگر پیگیری همراه با مصالحه باشد می توان در کوتاه مدت شهربازی را راه اندازی کرد ولی اگر بخواهند مراحل قانونی را یکبار برای همیشه طی کنند این زمانبند است و از سوی دیگر نیز در مصالحه نیز باید سقف صلاحیت ها رعایت شود.

,

احمدی خاطر نشان کرد: در حال حاضر چندین سال است که حق مردم ورامین تضییع شده است و پیمانکار موظف بوده است که این دستگاه ها را در شهربازی ورامین راه اندازی کنند تا شهروندان ورامینی به جای سفر به قرچک و پیشوا، از فضای این شهربازی استفاده کنند.

,

وی اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر وقت سرمایه گذاری برای مردم با سود کم کرده است تا به مردم بهره برساند ولی پیمانکار نه تنها آن بهره را نرسانده، بلکه خسارت هایی را نیز به شهر و شهروندان وارد کرده است.

,

رئیس شورای شهر ورامین بیان کرد: امیدواریم همتی در بین مسئولین شهرداری و شورای شهر باشد تا اگر شهربازی نیز راه اندازی نمی شود، لااقل وضعیت این شهربازی تعیین تکلیف شود تا اگر قرار نیست پیمانکار ادامه فعالیت دهد، شهرداری چند وسیله بازی کوچک را در این محل راه اندازی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه