اخبار داغ

رئیس اداره آب و فاضلاب گناباد:

35 کیلومتر از خط انتقال آب مناطق شهری گناباد فرسوده و نیازمند اصلاح است

35 کیلومتر از خط انتقال آب مناطق شهری گناباد فرسوده و نیازمند اصلاح است
رئیس اداره آب و فاضلاب گناباد از اصلاح و توسعه سه هزار و 200 متر شبکه آبرسانی و نوسازی و بهسازی 350 فقره انشعاب آب مناطق شهری این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ هادی حیدرنیا صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن اعلام تولید شش میلیون و 400 هزار متر مکعب آب در این شهرستان طی مدت یک سال، گفت: رسیدگی به 26 فقره اتفاق در خط انتقال شهری، کاهش دو درصدی شاخص انرژی و تعویض و خرید 10 دستگاه الکتروپمپ از جمله اقدامات این بخش بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,


وی افزود: اتصال مخازن دو هزار و 500 مترمکعبی روستای خیبری و تکمیل و اجرای پروژه خط انتقال شهرکاخک به طول سه کیلومتر از دیگر فعالیت های این اداره محسوب می شود.

,
,


رئیس اداره آب و فاضلاب شهری گناباد اظهار کرد: در این مدت 900 دستگاه کنتور آب مناطق شهری گناباد نوسازی و بهسازی و 572  فقره انشعاب آب و فاضلاب به متقاضیان واگذار شده است.

,
, 900 , 572  , .,


وی افزود: از مجموع 143 کیلومتر خط انتقال آب مناطق شهری این شهرستان 35 کیلومتر فرسوده و نیازمند اصلاح است.

,
, .,

 

,

وی افزود:24 هزار مشترک در گناباد و شهرهای بیدخت و کاخک این شهرستان زیرپوشش خدمات اداره آب و فاضلاب شهری قرار دارند.

, .,


حیدرنیا با بیان اینکه 100 میلیارد ریال برای بازسازی خط انتقال آب گناباد مورد نیاز است، افزود: پیگیری های لازم در این زمینه انجام شده ولی مبلغ مزبور اختصاص نیافته است.

,
, .,

 

,

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری گناباد از سه هزار و 200 متر شبکه آبرسانی و نوسازی و بهسازی 350 فقره انشعاب آب مناطق شهری این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون اصلاح و توسعه شده است.

,


انتهای پیام/

,
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه