اخبار داغ

بانوی مریوانی که تمام آیات الهی را به نظم کُردی در آورد

بانوی مریوانی که تمام آیات الهی را به نظم کُردی در آورد
معرفی چهره‌های قرآنی و بررسی حضور قرآن در لحظه‌ به لحظه زندگی حافظان و قاریان قرآن کریم می‌تواند ذره‌ای از تجلی قرآن در زندگی آنها را به منصه ظهور بگذارد؛ اما این بار مهمان یک بانوی مریوانی شدیم که آیات نور را به نظم کُردی درآورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، اللَّهُ لِنُورِهِ مَن یَشَاءُ، خداوند هر کسی را که بخواهد با نور خویش هدایت می‌کند و چه چیز بهتر از نور علی نور.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,

 

,


معرفی چهره‌های قرآنی و بررسی حضور قرآن در لحظه‌به لحظه زندگی حافظان و قاریان قرآن کریم می‌تواند ذره‌ای از تجلی قرآن در زندگی آنها را به منصه ظهور بگذارد؛ اما این بار مهمان یک بانوی مریوانی شدیم که آیات نور را به نظم کُردی درآورده است.

,
,

 

,

, ,


صدایش با خواندن نظم کُردی قرآن انسان را به وجد می آورد، چهره ای که با نگاه کردن عمیق به چشمانش به عظمت پروردگار برای بیان کردن کلام الهیش پی می بریم....

,
,

 

,

, ,


آمینه خانی بانوی مریوانی که 8 سال از عمرش را صرف به منظوم درآوردن قرآن کریم کرده است .

,
,

 

,


وی در گفتگو با خبرنگار آفتاب دل اظهار کرد: کار من خدمت به قرآن است و این استعداد را در خوددیده ام که با به نظم درآوردن قرآن من هم راهی در این مسیر هر چند هم که کوچک باشد بردارم.

,
,

 

,

, ,

 

,

وی می گوید: برکت این قرآن همواره در زندگی خود و خانواده ام بسیار مشهود بوده است چرا که نه تنها زمان زندگیم را کم نکرده است بلکه خیر و برکات فرآوان آن در زندگی خود و همسر و فرزندانم کاملاً مشهود بوده است.

,

 

,


این بانوی مریوانی اظهار کرد: تا الان سی جزء کامل قرآن را به صورت نظم درآورده ام اما تنها جز سی ام آن به بازار عرضه شده و در آینده ای نزدیک نیز این قرآن به صورت کامل چاپ خواهد شد.

,
,

 

,

, ,


 روزهای آمنه خانی هم مانند سایر انسان‌ها با دلتنگی‌هایی هم همراه است دلتنگی‌هایی که آرامشی از جنس دیگر به او می‌دهد، آرامشی که با قرائت آیات الهی که روح او را امن و امیدش را دو چندان می‌کند.

,
,

 

,


وی اثر ماندگارش را به مقام شامخ نبی مکرم اسلام(ص) و کسانی که دل در گرو دین و فرهنگ دارند، تقدیم کرده است.

,
,

 

,


وی در پایان اظهار کرد: من با هدف فهم آیات الهی و انس بیشتر با قرآن و عمل به آن‌نظم قرآن را ادامه دادم. به نظر من هر چه انس با قرآن بیشتر باشد تدبر در آیات الهی هم افزایش می‌یابد و در نتیجه دروازه‌های عمل به دستورات خداوند متعال بر روی افراد گشوده می‌شود.

,
,

, ,


در چهره این خانواده هر چه هست غرور و خوشحالی است از داشتن مادر و همسری که قرآن در دلش نفوذکرده و روشنی بخش وجودشان شده است.

,
,

 

,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه