اخبار داغ

سرپرست شهرداری اهرم معرفی شد

سرپرست شهرداری اهرم معرفی شد
جاودانی در آذرماه به عنوان شهردار اهرم فعالیتش را آغاز کرده بود، اما ظرف کمتر از چندماه ناگزیر به استعفا شد و قاسم شکوه سرپرست شهرداری اهرم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، سحر پولادی نژاد سخنگوی شورای اسلامی شهر اهرم در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما گفت: جلسه ی فوق العاده ی شورای اسلامی شهر اهرم که با حضور چهار نفر از اعضا رسمیت یافت، در پی بررسی درخواست استعفای عباس جاودانی شهردار شهر اهرم تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما، , تنگستان نما ,

وی افزود: کمال امتنان و سپاس رئیس و اعضای شورای اسلامی را از خدمات عباس جاودانی اعلام می دارم وی از مدیران شایسته و خلاق در دوره ی مدیریتی خود بوده است.

,

پولادی نژاد ادامه داد: وی به دلیل مسائل و مشکلات خانوادگی از جمله بیماری مادر خود ادامه ی همکاری ایشان با دوره ی پنجم شورای اسلامی شهر اهرم مقدور نبود و آرزوی سربلندی برای خانوادهاش داریم.

,

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهرم تصریح کرد: اعضای شورا با دید باز به دغدغه ها و مسائل خانوادگی ایشان با چهار رای موافق اعضای حاضر در جلسه استعفای شهردار شهر اهرم مصوب شد و

,

وی اظهار کرد: از آن جا که قانونا مسئولیت اداره ی شهرداری بدون متصدی امکان پذیر نخواهد بود، در دستور انتخاب سرپرست شهرداری اهرم مورد بررسی قرار گرفت و طی شور و مشورتی که میان اعضا صورت گرفت قاسم شکوه مدیریت اداره ی ورزش و جوانان شهرستان تنگستان به عنوان سرپرست شهرداری اهرم معرفی شدند.

,

 سحر پولادی نژاد گفت: قاسم شکوه از جوانان شایسته ی اهرمی است که در دوره ی تصدی خویش در اداره ی ورزش و جوانان کارنامه ی درخشانی دارد وی با احترام به حقوق شهروندی، تعامل با مردم، توجه به حقوق کارمندان و کارگران شهرداری، تلاش در راستای توسعه ی شهری، دفاع از حقوق حقه ی همشهریان و ... را سرلوحه ی کار خویش قرار داده اند. امید است با حمایت شما مردم شریف و پشتوانگی شورای اسلامی شهر منشا خدمات ارزنده ای برای شهر باشند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه