اخبار داغ

عضو شورای روستای اوسا میاندورود:

مسئولان شرکت سرمایه‌گذاری ماهان فرافکنی نکنند/ چه کسی پاسخگوی خسارت است؟

مسئولان شرکت سرمایه‌گذاری ماهان فرافکنی نکنند/ چه کسی پاسخگوی خسارت است؟
عضو شورای روستای اوسا شهرستان میاندورود گفت: مسئولان شرکت ماهان زمان خرید زمین آیا مجموعه را براساس وجود چشمه خریداری کرد یا اینکه ابتدا زمین را خریداری کردند و بعد به فکر چشمه افتادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمدعلی عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار میانخبر، اظهار کرد: مردم منطقه بالادست میاندورود به هیچ وجه مخالف سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری نیستند مشروط بر اینکه سرمایه‌گذاران هم حق و حقوقی برای مردم قائل باشند و همه چیز را در سرمایه‌گذاری خود نبینند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میانخبر,

وی درباره صحبت‌های مسئولان شرکت تفریحی ماهان لالیم درباره تامین آب، گفت: بنا به درخواست خود مسئولان مجتمع ماهان نیاز آنها 2.5 لیتر در ثانیه است و مسئولان محلی دارابکلا با تمام تنش‌هایی که وجود دارد مسئولیت تامین دو برابر درخواست مجموعه را مکتوب اعلام کردند و همچنان هم روی حرفشان پای بند هستند و این آمادگی در بین آنها وجود دارد که این اتفاق بیفتد.

عضو شورای روستای اوسا شهرستان میاندورود با این پرسش که مسئولان شرکت ماهان زمان خرید زمین آیا مجموعه را براساس وجود چشمه خریداری کرد یا اینکه ابتدا زمین را خریداری کردند و بعد به فکر چشمه افتادند، خاطرنشان کرد: مسئولان ماهان فرافکنی می‌کنند و به فرض اینکه چشمه وجود نداشت آنها چه چیزی را می‌‎خواهند بهانه عدم پیشرفت کارشان بیان کنند.

عمادی تصریح کرد: سالیان سال چشمه به‌صورت ثقلی روان آب را تشکیل داده که در حاشیه رودخانه روستاهایی وجود دارند که از آن بهره‌مند می‌شوند و همچنین آب‌ریز چشمه به دریای خزر است.

وجود فضای سبز در مازندران به‌دلیل وجود چشمه‌ها است

وی افزود: چرا می‌خواهیم با احداث یک پروژه تفریحی در یک وسعت کوچک یک مجموعه خدادادی را از بین ببریم و تبدیل به بیابان کنیم، اگر فضای سرسبزی در منطقه وجود دارد و زمین حاصل‌خیری که مازندران را مازندران می‌کند به‌دلیل وجود همچین چشمه ساران است که به‌سوی دشت می‌آید.

رئیس شورای بخش مرکزی میاندورود گفت: اگر قرار باشد با هر سرمایه‌گذاری آب‌های این چنینی را به هر شکلی به سمت و سویی دیگر هدایت کنیم یا با ایجاد سدهایی آب را در یک جا انباشته کنیم تکلیف مسیرهایی که از طریق این آبها محیط زیست، فضای سبز و درآمد مردم تامین می‌شود چه کسی پاسخگوی خسارت خواهد بود.

سرمایه‌گذاران دیگر چگونه آب خود را تامین می‌کردند

عمادی با بیان اینکه ما قصد مخالفت یا سنگ‌اندازی جلوی هیچ سرمایه‌گذاری را نداریم و نخواهیم داشت، اظهار کرد: در جاهای دیگر آب شرب سرمایه‌گذار چگونه تامین می‌شود، مسئولان این پروژه مهم به همین شکل برنامه‌هایی را داشته باشند تا به مردم آسیب نرسانند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان ماهان در هر محفلی که نشستند صحبت فرودگاه و شرکت هواپیمایی را مطرح کردند، بیان کرد: آیا فرودگاه دشت‌ناز به‌خاطر آنها در این مکان احداث شده یا اینکه مازندران سال‌هاست که اینجا فرودگاه دارد و مسئول تامین پرواز آن، مسئولان کشور هستند و مدیرعامل شرکت ماهان به‌عنوان مسئول یکی از این شرکت‌های هواپیمایی است.

مسئولان ماهان برای افکار عمومی ارزش قائل باشند

عمادی تصریح کرد: مسئولان ماهان همان‌طور که برای مجموعه خود ارزش قائلند برای افکار عمومی و درآمد مردم هم ارزش قائل شوند و مازندران را با درخواست خودشان رو به نابودی نبرند.

عضو شورای روستای اوسا شهرستان میاندورود در پایان گفت: در مسیر همین رودخانه مجموعه تفریحی توریستی بکر طبیعی که برای اقشار کم درآمد جامعه مثمر ثمر است را ایجاد کردیم که به هر دلیلی آب این چشمه به جای دیگر انتقال پیدا کند آسیب بزرگی به این مجموعه خواهد رساند.
,
,
,
,
,
,
,
, وجود فضای سبز در مازندران به‌دلیل وجود چشمه‌ها است, وجود فضای سبز در مازندران به‌دلیل وجود چشمه‌ها است,
,
,
,
,
,
, سرمایه‌گذاران دیگر چگونه آب خود را تامین می‌کردند, سرمایه‌گذاران دیگر چگونه آب خود را تامین می‌کردند,
,
,
,
,
,
, مسئولان ماهان برای افکار عمومی ارزش قائل باشند, مسئولان ماهان برای افکار عمومی ارزش قائل باشند,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه